• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

klassieke menu's in Microsoft office excell 2007 weergeven

• Onderwerp starter Onderwerp starter Miny
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Miny

Gebruiker
Lid geworden
23 aug 2008
Ik gebruik al erg lang Microsoft office 2003, nu ben ik sinds kort overgestapt naar microsoft office 2007, het valt mij alleen op dat bij excel de standaard menu's; (bestand,bewerken,beeld, invoegen, opmaak, extra, data, venster, help) verdwenen zijn.
Nu vraag ik mij af of het mogelijk is om die toch te kunnen weergeven ?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen
Groetjes Jasmin

Van de andere moet je iets nieuws altijd een kans geven en jezelf de tijd geven voor verkennen en wennen. Zelfs had ik de 2003 balken ook geïnstalleerd maar ben weer snel teruggegaan naar die van 2007. Een enkele keer moet ik even zoeken voor weinig gebruikte opdrachten. Daarnaast kan de site van MS je ook hierbij helpen. Al met al vind ik de 2007 toch prettiger.
http://office.microsoft.com/nl-nl/excel/HA101491511043.aspx?pid=CH100648241043
Dergelijke sites zijn er ook voor Word en Powerpoint.
Succes, Ton

Beiden erg bedankt,
Mij lukt het inderdaad wel om na enige oefening ook het nieuwe menu te begrijpen...
Het probleem geld meer voor mijn moeder; die mijn laptop even leent om te leren werken met excell voor haar nieuwe baan. Het boek wat zij heeft is alleen van de 2003 versie, vandaar.
Morgen gaat ze kijken waar ze Toolbar Toggle kan kopen, probleem opgelost dus
bedankt ;)

Google ook eens met - Classic Menu for Office 2007 - voor andere versies. Of FTD's.
Succes, Ton

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan