klassieke weergave in configuratiescherm ontbreekt

Status
Niet open voor verdere reacties.

gertkap

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2002
In het verleden zal ik zeker iets gedaan hebben, waardoor nu in het configuratiescherm niet meer de optie klassieke weergave zichtbaar is. Ik gebruik Vista. Wie heeft de oplossing? Alvast bedankt!

het is een zeer kleine afbeelding maar er ontbreekt inderdaad iets in die linkerkolom van jou :confused:
Sinds wanneer is dat en heb je dan al eens systeemherstel geprobeerd?

Ook zou het command "sfc /scannow" misschien wel kunnen helpen :thumb:

Dank voor je advies. Systeemherstel is niet zinvol daar het probleem al maanden oud is; wel heb ik de scan gedaan, maar dat heeft niets opgeleverd.

Niets, na afloop van het proces heeft het dos-venster zich weer gesloten (automatisch).

Heb je echt een cmd venster geopend als adminstrator?(ik weet het, ik heb dit niet vooraf gemeld)

alles is dus ok volgens windows zelf :confused:

Ik heb wat gezocht maar kan ook niet direct echt iets vinden al bestaat dit probleem precies ook wel al in xp :evil:

Deze oplossing is bedoeld voor XP en ik heb Vista. Het zet inderdaad wel de genoemde regel in het configuratiescherm, maar is verder niet bruikbaar. Het ruikt naar een fout / wijziging / probleem van de Registry. Mocht je een oplossing bij de hand hebben die ook voor Vista werkt, dan graag, anders moet ik morgen of overmorgen nog eens gaan speuren. Alle suggesties blijven welkom. Verder iedereen die dit leest: een gelukkig, gezond en welvarend 2009!

De door Maikel geadviseerde oplossing werkt, na opstarten van het systeem, al is de eerste keuze bij Vista dan weer verdwenen, maar ik vind dat niet erg, want ik wilde juist de klassieke weergave hebben. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan