• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Opgelost Kleedkamerplanning voetbalvereniging in excel

Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Status
Niet open voor verdere reacties.

Woudenberger

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2023
Ik ben op zoek naar een excel programma om eenvoudig kleedkamers te kunnen indelen voor een voetbalvereniging. Wij hadden daar altijd een programma voor bij voetbalassist maar, dat kan ik binnenkort niet meer gebruiken. Nu zou ik graag een planning willen maken waarbij ik eenvoudig kan zien of ik kleedkamers dubbel ingepland heb. Heb als bijlage al een eerste begin maar kom niet echt verder.

Bijlagen

hallo, welkom op helpmij.
leg eens uit wat je met:
kleedkamer 2 en
kleedkamer 2 - rechts en
kleedkamer 2 - links bedoeld.
zijn dat 3 kleedkamers?

welke excel gebuik je en is vba een optie?

Laatst bewerkt:
Het kan zijn dat er incidenteel twee teams in een kleedkamer moeten zitten omdat het soms erg druk is kleedkamer 2 kan dan in links en rechts opgedeeld worden. Ik gebruik de excel van office 365 en ja vba is een optie.

ik kijk naar jouw voorbeeld, dan zie ik dat:
VV6 om 14:30 de kleedkamer van VV10 binnen komt die pas om 14:45 leeg weg zijn.
is dat normaal?
of is dat een foutje in je voorbeeld?

Laatst bewerkt:
Aangezien er niet zo veel kleedkamers zijn kan het idd voorkomen dat er nog een team inzit en een ander er in moet gaan. Helaas is dat realiteit.

bedoel je dat het subje moet programmeren dat meerdere teams in 1 kleedkamer zitten.?

Laatst bewerkt:
de bovenste tabel kleurt in en geeft het aantal omkleedgroepen aan .

het kan ook met gewone excelformules maar dit vond ik eenvoudiger in gebruik.

kijk eens of je dit bedoelt. of bedoelde je dat excel ook de kleedkamers verdeelt?

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan