Klein app zelf maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

septie42

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2015
goeie avond,

een vraagje betreffende app's , ik heb een kleine app nodig , ook voor een kleine groep mensen (20 tal), het is niet de bedoeld om op de markt te gooien, enkel om het werk wat éénvoudiger te maken.

het is de bedoeling om enkele teksten rap naar voor te brengen , aan de hand van enkele éénvoudige woorden.

vb, onder het woord hond ,submenu enkele pagina's met de regeling rond honden.
vb, onder het woord afval ,submenu enkele pagina's met de regeling rond afval.

Ik ben hier en daar eens aan het rond neuzen geweest, en ja je kan leuke dingen samenstellen, maar je kom steeds weer uit op dat publiceren en dat kost geld.

weet iemand een manier waar het niet nodig is, zodat ik het kan verdelen zonder kosten te maken.

Mvg Rik

Google eens op "mit app inventor 2". Daar kun je zelf apps mee maken. Op YouTube zoeken op "mit app inventor 2" en dan vind je instructie filmpjes hoe je een app kunt maken.

Williamsapplicatie bestaat uit programmeurs die diverse applicaties maken voor mobiel en website's.
De werkzaamheden van williamsapplicatie bestaan meer uit het programmeren in object georiënteerde talen voor front en back end oplossingen. Onze applicaties zijn hier of op externe pagina's te vinden onder de naam 'Williams Applicatie' sommige applicaties kunt u ook gratis downloaden. Naast het maken van applicaties voor social media neemt Williamsapplicatie het initiatief om videos te maken voor beginnende programmeurs om snel te leren programmeren.

Deze videos kunnen worden bekeken op onze kanaal 'Williams Applicatie' op de website vind u alle links die u automatisch door verwijzen. Als u wilt leren programmeren dan bent u zeker van harte welkom, op deze programmeer platform vindt je gratis alle kennis die je zoekt in het begin. Voor meer informatie over Williams applicatie kunt u ons volgen op één van onze social media sites of op de interne website

www.williamsapplicatie.com

Vragen omtrent websites of applicaties bezoek de youtube pagina van Williamsapplicatie
https://www.youtube.com/channel/UCQm...g-jV2luR74cfQA

Begin eerst eens te vertellen in welke omgeving je die app wilt hebben.
Windows ? Android ?, Apple ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan