klein beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

mitch49

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2007
hallo ik heb een vraag, ik heb windows vista premium, heb onlangs formateert. maar nu heb ik op de site waar ik op zoek van ziggo maar een klein beeld de helft maar, net in het midden. hoe kan ik dat nu veranderen, sorry maar ik kan het niet vinden hoe te doen..... dank u

Hoi,

Wat bedoel je precies met klein beeld??
Ik lees dat je een format gedaan hebt?Je hebt ook alle drivers weer geinstalleert?
Kijk eens in apparaatbeheer of daar uitroeptekns(oid)staan.

hallo frankwannet, bedankt voor de reactie. bij aparaatbeheer is alles ok ik heb bij de koop een drivers en utilities dvd gekregen. maar heb nog eens gekeken maar is alles ok. wat dat beeld betreft het is maar de helft en staat dus in het midden van het scherm. ik kan het van rechts naar links zetten maar vind het niet waar het groter kan zodat het net zo groot is als het scherm zoals het altyd was........bedankt

Gaat het hier om je hele beeld of alleen wanneer je een pagina opent in IE bijvoorbeeld.

Heb je ook al de resolutie goed staan?

hallo frankwannet. resolutie weet ik niet te vinden, zou niet weten hoe die moet staan. maar het is zo als ik op internet ga krijg ik zoekpagina van ziggo en die is maar de helft van het scherm was eerder niet.

ok Het ging mij er even om om een definitief beeld te krijgen van je probleem.Al had ik al wel dat idee:D

graag gedaan en succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan