Hallo,
Zoals men weet kan je bij Word twee bestanden te gelijk zien.
Voorbeeld:
Je hebt twee Word bestanden geopend.
Eén van de bestanden heb je volledig vergroot en zie je helemaal op je beeldscherm.
Het tweede bestand heb je "verkleind" door rechts bovenin beeld op het "middelste blauwe blokje" te klikken naast het rode blokje met het witte kruisje. (het logo voor sluiten)
Zo zie je dus het 1e bestand helemaal in beeld en het 2e bestand gedeeltelijk wat boven op het 1e bestand ligt.
Dat is best handig en makkelijk als je div dingen wil nakijken, dan hoef je niet steeds voor elke zin te klikken op die bestanden.
Mijn vragen is voor Excel zijn:
Hoe stel je dat bij MS Excel in????
Zodat als je bij Excel ook twee bestanden hebt geopend het 1e bestand helemaal in beeld ziet en het 2e bestand gedeeltelijk wat boven op of voor het 1e bestand staat of licht maar dan ook verkleind.
En hoe moet je bij Excel het instellen dat als je bijv. 3 bestanden open heb staan, met 1 klaar bent en die wil sluiten.
Dat die andere 2 Excel bestanden nog gewoon onderin de blauwe balk open blijven staan??
Dus dat ze niet alle 3 tegelijk sluiten!!!
Bij Word gebeurd dat ook niet, daar blijven de andere 2 gewoon staan als je er één sluit.
Bedankt.
Zoals men weet kan je bij Word twee bestanden te gelijk zien.
Voorbeeld:
Je hebt twee Word bestanden geopend.
Eén van de bestanden heb je volledig vergroot en zie je helemaal op je beeldscherm.
Het tweede bestand heb je "verkleind" door rechts bovenin beeld op het "middelste blauwe blokje" te klikken naast het rode blokje met het witte kruisje. (het logo voor sluiten)
Zo zie je dus het 1e bestand helemaal in beeld en het 2e bestand gedeeltelijk wat boven op het 1e bestand ligt.
Dat is best handig en makkelijk als je div dingen wil nakijken, dan hoef je niet steeds voor elke zin te klikken op die bestanden.
Mijn vragen is voor Excel zijn:
Hoe stel je dat bij MS Excel in????
Zodat als je bij Excel ook twee bestanden hebt geopend het 1e bestand helemaal in beeld ziet en het 2e bestand gedeeltelijk wat boven op of voor het 1e bestand staat of licht maar dan ook verkleind.
En hoe moet je bij Excel het instellen dat als je bijv. 3 bestanden open heb staan, met 1 klaar bent en die wil sluiten.
Dat die andere 2 Excel bestanden nog gewoon onderin de blauwe balk open blijven staan??
Dus dat ze niet alle 3 tegelijk sluiten!!!
Bij Word gebeurd dat ook niet, daar blijven de andere 2 gewoon staan als je er één sluit.
Bedankt.