klein lettertype bij printen van email

Status
Niet open voor verdere reacties.

wegje

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2001
Als ik een @mail uitprint krijg ik een afdrukje met het kleinst mogelijke lettertype.
Gelukkig heb ik net een nieuwe bril, dus ik kan het wel lezen. Anderen hebben daar toch wat meer moeite mee. En daar doe je het toch voor. Uiteindelijk ken ik de mail al van het scherm, toch!
Heb al m'n instellingen nagelopen, maar kan niet ontdekken waar ik dit lettertype kan vergroten.
Hopelijk hebben jullie een oplossing!

groet

Als de mail in lettertype grootte 8 pt wordt verzonden wordt het ook in 8 pt afgedrukt. en anders wordt het denk z'n verhaal van teks kopieëren naar Word of een andere tekstverwerker en dan vergroten --> afdrukken. Miasschien heeft je printer een uitvergrootoptie, maar dan krijg je daar in adere programma's die wel goed werken ook last van.

Nee dat is juist het probleem. De mail heeft de goede grootte van de letters maar bij het uitprinten zijn de letters in kleiner formaat.
De optie van knippen en plakken had ik ook al overwogen maar ik dacht dat er misschien een instelling was die ik kon aanpassen.

groet
Jenny

Hoe weet je wat de grootte is? Het kan best zijn dat de mail 8 pt is verzonden maar dat jouw e-mail proggie vergroot.

Het lettertype staat op Tahoma 12 (bij binnenkomst). De afzender heeft dit aan mij bevestigd.

Jenny

OK. In ieder geval bedankt voor de moeite welke je hebt genomen!

Jenny

Het probleem werd niet opgelost. Er is voor gekozen om alles te kopieëren en in een blanco A-4tje te plakken en te printen met de juiste lettergrootte.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan