Klein probleempje nieuwe pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Halsangel

Had nou toch maar als basis die upgrade-set van Alternate genomen met dat Foxconn bordje dat iedereen aanraadt...

Dat Foxconn bordje waar jij over praat is inderdaad een zeer goed bordje, ik heb er al een paar keer met plezier mee gewerkt.

En als een goed vervangend alternatief bordje wat slechts een euro of 5 a 6 duurder is en wat zeker werkt (zojuist getest zie mijn vorige post) is de M2NE-SLI ook een goede keus.

Oke bedankt voor het onderzoeken :P ik ben niet zo heel handig met de hardware dus ik dacht laat ik het ergens maar in elkaar zetten en erop vertrouwen dat de hardware goed met elkaar communiceert..

Maar dit is dus toch niet zoon goede zet geweest :P Als ik dit van tevoren had geweten had ik er een ander moederbord in laten zetten :P Want ik heb er namelijk ook een upgrade set gekocht met een ASUS M2A-VM en athlon 64 X2 4000+ en op die site van ASUS zie ik dat de M2A-VM de 6000+ wel ondersteunt

Dus wanneer ik het moederbord OF de processor vervang zou alles goed moeten werken dus.

Laatst bewerkt:
@Halsangel

inderdaad dan zou alles goed moeten werken, het draait bij mij nog steeds goed ik heb gisteren avond 3 uur zitten gamen zonder ook maar een schokje.

Oke nou bedankt voor jullie hulp en onderzoeken. Dan laat ik er waarschijnlijk een m2a-vm inzetten:)

Heb nog 1vraagje:o. Wanneer ik een moederbord erin laat zetten die de processor wl ondersteunt, moet ik dan ook windows opnieuw installeren.. En geven onboard videokaarten geen conflict met mijn videokaart radeon 2600xt

:thumb:

wat betreft de Windows vraag,

het is mogelijk dat een nieuwe installatie verreist is, het hoeft niet perse zoals in mijn geval als de drivers niet te veel verschillen.

Mocht windows het in dit geval pikken zoals bij mij dan zal je windows wel opnieuw moeten activeren (melding verschijnt vanzelf)

uiteraard kan je er ook voor kiezen om windows te repareren tijdens de installatie (druk op de knop R na het accepteren van de microsoft voorwaarden)

De onboard videokaart geeft na mijn mening geen conflicten, mocht dit wel het geval dan kan je natuurlijk altijd je onboard VGA uitschakelen in de bios.

ik hoop dat je wat hebt aan deze informatie, mocht het toch niet helemaal lukken of heb je nog andere vragen laat dat dan even weten op dit forum, ik zal vanavond rond 22:30 nog even kijken wat de stand van zaken is in deze post.

MVG.
Pascal

Oke bedankt:thumb::thumb:

Het moederbord zit er nog niet in maar dat laat ik waarschijnlijk deze week nog doen. Als er nog problemen zijn zet ik het hier wel in:rolleyes:

Maar echt heeel veel bedankt voor je hulp tot nu toe, heb er veel aan gehad:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan