Klein vraagje, OE.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bboyyy

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2007
Ik heb een Medion pc uit 2002 met Windows XP Home erop. Ik heb trouwens SP2... niet dat het wat uitmaakt, maar toch..

Ik weet nou niet precies om welke versie van Outlook Express het gaat, maar misschien weten jullie dat wel na het informatie hierboven te hebben gelezen.

Maar mijn vraag is nou: kan ik oude e-mails tevoorschijn toveren? Ik heb mijn XP onlangs (een paar daagjes terug) opnieuw geinstalleerd en mijn vader is nu al z'n oude e-mails kwijt. Kan ik deze op 1 of ander manier terughalen?

D.

Als je geen backup bestand gemaakt hebt van Outlook [PST bestand] en vervolgens XP er compleet nieuw opgezet hebt [geen repair], is alle informatie verloren gegaan......

Als je geen backup bestand gemaakt hebt van Outlook [PST bestand]

En hetzelfde geldt voor Outlook Express .dbx bestanden.. in het geval je daar nog hoop voor mocht hebben. Sorry, maar wel goede leerschool voor de volgende keer!

Als je geen backup bestand gemaakt hebt van Outlook [PST bestand] en vervolgens XP er compleet nieuw opgezet hebt [geen repair], is alle informatie verloren gegaan......
Aha, ik heb eigenlijk al m'n bestanden nog van voor de (repair?)installatie. Alle installaties en dat soort dingen zijn ongedaan gemaakt, maar mijn persoonlijke bestanden had ik nog grotendeels. Kan ik mijn oude mails nog terugvinden nu?

Gebruik de zoekfunctie in "verkenner" om te speuren naar een .dbx bestand..... daar moet alle data dan inzitten......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan