Klein vraagje: Opslaglocatie?

Status
Niet open voor verdere reacties.

pedro270

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2011
Hoi,
Waar word Microsoft Flight opgeslagen als je hem download met behulp van Games for Windows Marketplace??
Dit omdat ik de setup handmatig wil starten omdat hij automatisch een error geeft.

:d In je downloads map en dat is -----> C:\Users\Jouw gebruikers naam\Downloads :thumb:
heb je geen verwijzing in start menu ?? :D
2i75w9g.jpg

Laatst bewerkt:
:d Gewoon eerst op lege plek beneden op balk met rechte kantmuis klikken en dan eigenschappen ...
dan opent venster en klik daar op Menu Start dan doe maar zoals boven aangegeven is .... ;)
Vervolgens ALS je op START drukt zie je meteen rechts koppeling '' Downloads '' welke je altijd openen kan ....
352j4ib.jpg

Laatst bewerkt:
Bedankt voor het helpen alleen dat wist ik allemaal al xD.
Ik weet ook wel de download map enzow.
Alleen het punt is: Games for windows marketplace slaat Microsoft flight ergens anders op alleen ik weet niet waar.
En me downloadmap is helemaal leeg op 1 bestandje na (iPhone firmware)
Dus zelf weet ik het niet meer, maar bedankt dat je me helpt hooor :)

Opgelost!
Een installatie error gaf aan dat het uitpakken niet was gelukt, met daarbij de locatie van het bestand, (Ergens diep in de C: schijf)
In ieder geval, toch nog bedankt :)

Laatst bewerkt door een moderator:
:confused: Dat is bijna onmogelijk....snap ik niets hoezoo een andere download plek gebeurt is ?? :confused: standaard is altijd in downloads
tenzij jij zelf dat nie verandert had ? :D
---------------
Ik weet wat Games for Windows Marketplace is ...en poosje geleden die tijdens downloaden in mijn download map kwam ....:D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan