Kleine letters

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peer31

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2008
Berichten
239
Hallo Helpers,
De lettertjes in mijn Hotmail programma zijn heel klein: nog net te lezen.
Af en toe raak ik een toets aan ( welke weet ik niet ) en dan is alles heel klein.
Ergens moet dit schrift toch groter kunnen worden ingesteld.
Ik heb windows 8
Ik vind het ook gek dat het zg. lint er ook niet boven staat: Rechts in de bovenhoek staan 3 knoppen: Nieuw mail. Beantwoorden
en Verwijderen.
Dus hoe krijg ik de letters groter en het lint er boven??
Groetjes,
Peer
 
ik zelf gebruik geen hotmail (hotmail geeft soms grote virussen) maar normaal kun je de lettertype veranderen door Ctrl en + tegelijk in te drukken
 
de control-toets ingedrukt houden en scrollen wil het ook wel es doen..
 
Gebruik geen Hotmail meer, maar http://outlook.com. Dat is de opvolger van Hotmail, Hotmail gaat over een paar maanden stoppen.

Groetjes, WDHBGS

PS: @tv15dsi, Hotmail is webbased en beter beveiligd dan GMail dus Hotmail kan geen grote virussen hebben; wel je e-mails, maar dat staat los van Hotmail.
 
Hallo helpers,
Ctr-toets en de += toets maakt de tekst hier in het forum inderdaad groter.
Maar niet bij Hotmail.
Gr. Peer
 
Nu zie ik dat bij mij Hotmail automatisch overgeschakeld is naar Outlook.
Daar ben ik blij mee, want ik zie ook dat het letterprobleem daarmee opgelost is.
Maar hoe krijg ik nu een app op mijn startblad?
Gr.Peer
 
De zaak is opgelost!
Onderaan mijn Outlook stonden enkele ronde knoppen en daarbij eentje waarmee ik de site aan de startpagina kon vastmaken.
Deze ervaring heb ik al meer gehad: je vraagt iets aan Help Mij en dan vind je het bij toeval weer zelf.
Maar omdat ik bij WDHBGS het advies kreeg om Outlook te gaan gebruiken kwam ik toch op de goede weg. Bedankt WDHBGS.
 
Graag gedaan!

Groetjes, WDHBGS
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan