Kleine pagina`s

Status
Niet open voor verdere reacties.

JasperB

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2006
Ik heb een probleem als ik op Internet ga resp. krijg de opgevraagd pagina KLEIN inplaatsvan over het hele scherm

Ter verduidelijking wat er gebeurt. Als voorbeeld:

www.seniorweb.nl > forums .....tot zover krijg ik de pagina over het hele scherm...dan > naar het forum en daar krijg ik een klein scherm met slechts een gedeelte van die pagina.
Ja ik kan natuurlijk rechts boven maximaliseren aanklikken en dan krijg ik de hele pagina WEL te zien, maar is gewoon lastig, want het gebeurt ook bij andere sites.
Heb niets veranderd...."het was er gewoon".

Hoe kan ik dit euvel oplossen??? Zonder steeds maximaliseren te gebruiken??

Bedankt voor een oplossing en groetjes

JasperBas

enne niks van aantrekken dat ik ook in het forum van Seniorweb wel eens een vraag stel....niet schieten is altijd mis!!! :)

Ik heb gister alle tips uitgeprobeerd om de pagina`s weer op beeldscherm grootte te krijgen.
Meldde inmiddels, dat het euvel was opgelost, maar tot mijn verbazing kreeg ik later toch weer die kleine pagina`s.
Heb toen de link van Insekaer gebruikt, en dat progammaatje gedonwload.....resp.

Of gebruik het handige programma iemaximizer http://www.jiisoft.com/Default.aspx

Dit programma maximaliseert automatisch alle internet explorer en outlook express vensters .

unquote

Et voila.....het werkte prima en ook vandaag nog.

Wilde dit toch nog even kwijt voor de goede orde!

Dus...hartstikke bedankt! :thumb:

JasperBas

Ik blijf gaan sorry, maar er is toch een probleem ontstaan en wel het volgende. Ik ben lid van een MSN club en als je daar in een rubriek wilt "converseren" klik je op antwoord en dan moet er normmaal een klein scherm komen, waar je dan je verhaal of wat dan ook kwijt kunt.
DAT scherm is nu OOK groot. En natuurlijk kan dat weer worden opgelost door rechts boven max. te klikken en krijg je een normaal klein scherm, maar heb ik toch weer dat probleem van die herhaalde herstel methode.
Is er in het overigens fijne programma ene mogelijkheid dit op te lossen???

JasperBas

Laatst bewerkt:
Ik krijg weer een mail met de vraag of het probleem is opgelost. Wil graag verwijzen naar mijn laatste bericht.
Het probleem is grotendeels opgelost dankzij die link. Maar heeft toch soms nog nukken.

Ik hou het hier maar bij en ajb beschouw het als opgelost!

Groet JasperBas

dan moet jezelf ff de vraag rechtsonder op opgelost zetten

dan krijg je ook die mail niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan