Ik heb een probleem als ik op Internet ga resp. krijg de opgevraagd pagina KLEIN inplaatsvan over het hele scherm
Ter verduidelijking wat er gebeurt. Als voorbeeld:
www.seniorweb.nl > forums .....tot zover krijg ik de pagina over het hele scherm...dan > naar het forum en daar krijg ik een klein scherm met slechts een gedeelte van die pagina.
Ja ik kan natuurlijk rechts boven maximaliseren aanklikken en dan krijg ik de hele pagina WEL te zien, maar is gewoon lastig, want het gebeurt ook bij andere sites.
Heb niets veranderd...."het was er gewoon".
Hoe kan ik dit euvel oplossen??? Zonder steeds maximaliseren te gebruiken??
Bedankt voor een oplossing en groetjes
JasperBas
enne niks van aantrekken dat ik ook in het forum van Seniorweb wel eens een vraag stel....niet schieten is altijd mis!!!
Ter verduidelijking wat er gebeurt. Als voorbeeld:
www.seniorweb.nl > forums .....tot zover krijg ik de pagina over het hele scherm...dan > naar het forum en daar krijg ik een klein scherm met slechts een gedeelte van die pagina.
Ja ik kan natuurlijk rechts boven maximaliseren aanklikken en dan krijg ik de hele pagina WEL te zien, maar is gewoon lastig, want het gebeurt ook bij andere sites.
Heb niets veranderd...."het was er gewoon".
Hoe kan ik dit euvel oplossen??? Zonder steeds maximaliseren te gebruiken??
Bedankt voor een oplossing en groetjes
JasperBas
enne niks van aantrekken dat ik ook in het forum van Seniorweb wel eens een vraag stel....niet schieten is altijd mis!!!