kleine pagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

whitewolff

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2001
Hallo beste mensen,

Als ik op deze computer druk,krijg ik altijd een klein scherm,als ik verder ga ook. Hoe kan ik een groot scherm krijgen als ik op deze computer druk,zonder dat ik rechts boven op het vierkantje moet drukken. Trouwens geld ook voor Xp.

Groet: Indiaan.

dubbel klik op die grote blauwe balk bovenin. zeg maar de bovenkant van je raam.

als je hem klein start en maakt em groot op de manier dat ik zei, en je sluit deze computer af door op kruisje te drukken, en je start em weer op dan is ie automatisch groot

Laatst bewerkt:
Dan moet je het kleine scherm uitrekken (rechtsonderaan in de hoek) tot een groter scherm.

Klik een hyperlink op een web-pagina met de rechter-muisknop aan. Kies 'openen in nieuw venster' in het snelmenu. Ga nu terug naar het eerste scherm wat je geopend hebt (dus het scherm, waar je vandaan komt), en sluit het. Ga nu naar het door de hyperlink geopende venster, en sleep dit met de muisknop naar de grootte die je wilt. De maximaliseren knop hierbij dus NIET gebruiken (vierkantje rechtboven), want dat is maar een tijdelijke instelling, en die wordt NIET onthouden. Hierna druk je de Ctrl knop in, houd hem ingedrukt, en sluit het venster, door op 'sluiten' in menu 'Bestand' te klikken. In het vervolg hoort nu elk nieuw venster dat je opent op de op deze wijze ingestelde grootte te openen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan