kleine upgrade

Status
Niet open voor verdere reacties.

foxtrot81

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2013
Ik heb momenteel een pc staan met de volgende specs:
voor forum.PNG

Nu zit daar een onboard videokaart op van 512mb en was vandaag wat games aan het spelen en dat gaat maar net eigenlijk net niet.
Ik was vandaag Batlefield bad company 2 aan het spelen en alles al op low gezet maar gaat toch niet echt lekker.
Nu ga ik over 2 maanden toch een compleet nieuwe pc in elkander steken maar als snelle upgrade voor weinig deze maand.(met dank aan de nuon hou ik deze maand even zo goed als niks over extra)
En dacht ik er aan om deze videokaart er in te steken.(kost ook zowat niks) http://azerty.nl/0-2961-257995/asus...-express-2-1-x16-low-profile-dvi-d-sub-h.html

Heeft dat enige zin of eigenlijk helemaal niet?
Ik begrijp dat mijn pc niet meer de jongste is en er komt een nieuwe enkel is mijn bottleneck nu dat ik enkel een onboard videokaart heb denk ik?
En hoop dat ik dan toch zo eventjes nog de tijd kan doorkomen kwa gamen tot het vakantiegeld binnen is.

Kijk das al mooi en dan steek ik die videokaart er zowieso nog wel in, en bedankt voor de tip met het youtube filmpje ik zal dat eens even uit gaan zoeken.
Zo gaande weg leer ik elke dag weer wat bij :D

met de hd5450 zul je bc2 ook op low moeten zetten tenzij je op een resolutie van 1280x768 gaat spelen zoals die persoon in het filmpje deed
ik zou je geld bewaren voor je volgende pc of voor een totale upgrade van deze pc
imho die HD5450 is geen upgrade waardig voor een game pc

het moederbord kan nog met de Phenom II X4 of X6 over weg en dat zijn zeker nog cpu's die het goed doen wat betreft gaming
klikerdeklik dit is je moederbord

Laatst bewerkt:
Begrijpelijk ook wel weer maar ach voor de 35,- ben ik dan toch weer even geholpen en game,s spelen doe ik niet dagelijks maar af en toe.
En aangezien deze mobo al ouder is dan 5 jaar durf ik er eigenlijk niet meer al te veel centjes in te steken, ik hou het later wel als reserve er bij.
In Mei kan ik een beter setje halen voor max 500,-(ik wil namelijk ook nog behangen lol) en hoef eigenlijk alleen maar een mobo/processor/videokaart en ddr3 en misschien nog een ssd schijf
Mijn specs zijn momenteel:

Gigabyte GA-MA78GM-UD2H - Moederbord.........word vernieuwd
6 gb ddr2 ram...............................................word ddr3 8gb
DualCore AMD Athlon II X2 250, 3000 MHz.........word amd fx serie
DeepCool GammaXX 200 koeling.......................word vernieuwd
1 tb harde schijf............................................hou ik in het nieuwe setje
80 gb harde schijf (als back upp)......................hou ik in het nieuwe setje
520 watt voeding coolermaster 80+..................hou ik in het nieuwe setje
dvd drive natuurlijk........................................hou ik in het nieuwe setje
antec 300 kast.............................................hou ik in het nieuwe setje
fanctroller....................................................hou ik in het nieuwe setje
videokaart moet ik nog even uitzoeken
en windows heb ik natuurlijk al

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan