goedlichtJoost
Gebruiker
- Lid geworden
- 7 mrt 2012
Hallo allemaal,
Ik heb een programmaatje geschreven wat in connectie staat met een 3d-teken-pakket.
Na wat testen blijkt dat voor sommige bewerkingen een kleine wachttijd nodig is. Tenminste dat concludeer ik uit de volgende test:
Werkt
Werkt niet
Zoals je ziet werkt de code wel wanneer ik er een messagebox tussen plaats. Ik denk dat het komt omdat dit dan tijdje duurt voordat ik een bewerking uitvoer op dezelfde onderdelen.
Nu ben ik dus op zoek naar iets wat deze messagebox vervangt (iets wat net zoveel tijd kost, maar zonder pop-up etc).
Misschien iets met: Sleep / Delay achtige dingen?
Iemand die mij hiermee kan helpen / adviseren?
Alvast bedankt,
Gr
Joost
Ik heb een programmaatje geschreven wat in connectie staat met een 3d-teken-pakket.
Na wat testen blijkt dat voor sommige bewerkingen een kleine wachttijd nodig is. Tenminste dat concludeer ik uit de volgende test:
Werkt
Code:
ConnectBeams(FirstBeam, SecondBeam);
TSM.Operations.Operation.RunMacro("Exploderen.cs");
MessageBox.Show("alles gefit en explode");
glasmaken(FirstBeam, SecondBeam);
Code:
ConnectBeams(FirstBeam, SecondBeam);
TSM.Operations.Operation.RunMacro("Exploderen.cs");
glasmaken(FirstBeam, SecondBeam);
Zoals je ziet werkt de code wel wanneer ik er een messagebox tussen plaats. Ik denk dat het komt omdat dit dan tijdje duurt voordat ik een bewerking uitvoer op dezelfde onderdelen.
Nu ben ik dus op zoek naar iets wat deze messagebox vervangt (iets wat net zoveel tijd kost, maar zonder pop-up etc).
Misschien iets met: Sleep / Delay achtige dingen?
Iemand die mij hiermee kan helpen / adviseren?
Alvast bedankt,
Gr
Joost