klembord sessies opslaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

mariannevanh

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 dec 2004
Ooit had ik een programma waarmee ik (laat ik het maar zo zeggen) klembordsessies kon opslaan.
Drukte ik op Ctrl-C dan werd het geselecteerde intern opgeslagen in "vakje" 1, drukte ik, met een andere selectie, weer op Ctrl-C, dan werd de nieuwe selectie opgeslagen in "vakje" 2, enz.
Met Google heb ik geprobeerd dit tooltje te zoeken, maar niet gevonden. Wie helpt mij?

Goedemorgen guidovanh

Warschijnlijk ooit zoals jij zegt dat je functie om klembord sessies op te slaan had, voor windows XP was
en nu voor jouw windows ....... ( O ja ! .... windows versie heb je niet aangegeven ! ) of dat nog werkt mysterie nu is :(

Kijk even en zeg maar zelf is het zoiets dat je ooit kon ? :( -->> KLIK

Uiteindelijk en wie weet, misschien zoiets heb je nodig voor jouw onbekende windows ? -- KLIK

Laatst bewerkt:
Volgens mij ben je op zoek naar een "clipboard manager".
Hier mee kan je meerderen malen achter elkaar kopieeren, en vervolgens daarna meerdere malen plakken, zonder tussentijds te wisselen.
Ikzelf gebruik al vele jaren in windows 7 naar volle tevredenheid clipx, zie http://bluemars.org/clipx/ maar er zijn meerdere zoals ditto, clcl, arsclip etc.
Ik heb 9 geheugen plaatsen, en als hotkey CTRL+0, vervolgens kan ik met de toetsen 1...9 snel plakken.

Laatst bewerkt:
Beste mensen,
Allemaal hartelijk dank voor de input. Ik heb mijn gezochte programma nog niet gevonden. Vooralsnog doe ik het nog even zonder...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan