• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

klembord

Status
Niet open voor verdere reacties.

drabbe

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2012
Ik heb office 2010. Ik krijg in excel regelmatig te zien, als ik cellen versleep:kan het klembord niet leegmaken. Mogelijk wordt het klembord door een ander programma gebruikt.

Weet iemand hier raad op?

Wat een irritant probleem! Heb je al geprobeerd om Windows Update te runnen & computer te herstarten? Wellicht dat het helpt... anders weet ik het ook niet.

nog steeds komt het voor, niet altijd maar wel regelmatig. Niemand een oplossing?

Drabbe,

Ik kreeg deze melding ook opeens en kwam bij het zoeken naar een oplossing op je vraag.
De enige wijziging die ik had aangebracht was de installatie van een andere Firewall (Zonealarm).
Als is Zonealarm uitzet krijg ik de melding niet, dus ik denk dat dit de boosdoener is
Ik ben er nog niet achter welke instelling ik moet wijzigen.

Jofred

Met de geboden oplossing sluit ik de topic. Topics ouder dan drie maanden inactiviteit mogen met rust gelaten worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan