Kleur achter pictogrammen op beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

H.Weenink

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2000
Geachte mede helpmij gebruikers,
Opeens zo uit het niets (volgens mij !!) kreeg ik een kleur achter de tekst bij de pictogrammen op het bureaublad , maar dit vindt ik erg hinderlijk heb dan ook al van alles geprobeerd om het weg te krijgen maar het lukt me niet
wie weet de oplossing ( zie bijlage)

bvd Hans

Bijlagen

• beeldscherm.gif
    beeldscherm.gif
    12,6 KB · Weergaven: 26
Rechtsklik op jouw Bureaublad > Pictogrammen schikken op > vink uit 'Webonderdelen op het bureaublad vergrendelen'.

Mocht 't er nog zijn dan heb je een actieve snelkoppeling naar een internetsite op het Bureaublad opgezet.
Uitschakelen dmv Rechtsklik Bureaublad > Eigenschappen > Bureaublad > Bureaublad aanpassen > Website..., hier de items in Webpagina kadertje uitvinken , ook 'Bureaublad vergrendelen' eronder uitvinken... !!
Succes..!!

Ik heb dit overigens voor je opgezocht hoor. Weet dus niet of het werkt. Heb het probleem zelf namelijk nog nooit gehad.

Laatst bewerkt:
Rechtsklik op jouw Bureaublad > Pictogrammen schikken op > vink uit 'Webonderdelen op het bureaublad vergrendelen'.

Mocht 't er nog zijn dan heb je een actieve snelkoppeling naar een internetsite op het Bureaublad opgezet.
Uitschakelen dmv Rechtsklik Bureaublad > Eigenschappen > Bureaublad > Bureaublad aanpassen > Website..., hier de items in Webpagina kadertje uitvinken , ook 'Bureaublad vergrendelen' eronder uitvinken... !!
Succes..!!

Ik heb dit overigens voor je opgezocht hoor. Weet dus niet of het werkt. Heb het probleem zelf namelijk nog nooit gehad.

Beste bun007 ten eerste hartelijk dank voor je reactie, echter ik heb alles geprobeerd wat je voorstelde maar helaas zonder resultaat dus.....als je nog meer iedeeen hebt of iemand anders weet hoe ik dit probleem kan tackelen dan hoor ik het graag

Ga naar configuratiescherm, kies "systeem", tabblad "geavanceerd", klik onder kopje "prestaties" op instellingen en zet een vinkje voor "door Windows laten kiezen", vervolgens "toepassen" enz.
Succes !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan