• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

kleur behoud in excel dropdown menu

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sannet

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2015
Ik heb een Excel drop down menu gemaakt met gegevens validatie en verwijzing naar een cel ver buiten bestands bereik. het dropdown menu werkt maar hij behoud niet de kleur aangegeven in de selectie. zelfs wanneer ik bij opmaak de kleuren heb geselecteerd. Bij het eerste woord neemt hij wel de kleur over maar de andere kleuren neemt hij niet over. Ook werkt het voor de enen dropdown wel maar voor de andere niet terwijl ik toch echt het zelfde doe. :shocked:

ook probeer ik met een stoplicht systeem aan te geven of een taak volbracht is of niet. Alleen werkt mijn stoplicht niet hij blijft op groen staan.:mad:
wie kan mij helpen?
Bekijk bijlage exel boeken lijst verhalentas.xlsx

Bijlagen

beste ad kan je me vertellen hoe je dit hebt gedaan. welke stappen heb je genomen dan kan ik kijken of ik je kan volgen en het zelfstandig ook kan.

wel al heel erg bedankt voor je hulp!

Selecteer E15 t/m E158, en klik op Voorwaardelijke Opmaak > regels beheren ...hier zie je de formule staan.

Klik op: Nieuwe regel, dan kun je daar een formule ingeven voor je vwopmaak.

bedankt ad het is me nu helemaal duidelijk probleem opgelost

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan