• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Kleur (donkerder) bij markeren van cellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

bouduif

Gebruiker
Lid geworden
12 okt 2008
Ik werk met Excel 2007. Indien ik cellen markeer zouden ze "duidelijk" donkerder moeten worden dan de overige cellen. De zgn Donkere kleur is met excel2007 erg licht, maw het val nauwelijks op. Is dit aan te passen in Excel??

Don

Welke kleur heb je geselecteerd?

Bijlagen

• Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    53,2 KB · Weergaven: 61
Laatst bewerkt:
Of bedoelde je de kleur zoals in déze bijlage is te zien?

Als je idd. een selectie van cellen bedoelt met "markeren", dan denk ik eerder aan een (bijna) versleten monitor dan aan een Excel instelling. Zoals je kunt zien (bijlage) is de selectie glashelder te onderscheiden van de witte achtergrond van Excel. Alleen: als idd. jouw monitor op zijn achterste pootjes loopt, dan zul je in mijn bijlage wellicht hetzelfde euvel hebben (zien) als bij jouw eigen selecties in Excel.

Bijlagen

• Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    43,8 KB · Weergaven: 64
Laatst bewerkt:
Tja---- degene die gereageerd hebben hierbij hartelijk dank. Toch ben ik niet helemaal blij. Ik vind nog steeds bij selecteren van meerdere cellen tegelijk de kleur te licht. Mijn comp. is zo goed als nieuw en met themakleuren kleur je de achtergrond definitief en dat is eigenlijk niet de bedoeling. Dus nogmaals; bij het selecteren van meerdere cellen is de kleur ERG lichtblauw.
maar----bedankt

Misschien hier een mogelijkheid Don.

Te beginnen in Celstijlen>Nieuwe celstijl.

Bijlagen

• kleuren.jpg
    kleuren.jpg
    99,2 KB · Weergaven: 71
Dag Bosduif,

Misschien bij Opties ==> Geavanceerde opties ==> ?????

Groeten,
Georgyboy

Office knop (links boven)
opties voor excel
geavanceerde

bedankt

Ik werk met Excel 2007. Indien ik cellen markeer zouden ze "duidelijk" donkerder moeten worden dan de overige cellen. De zgn Donkere kleur is met excel2007 erg licht, maw het val nauwelijks op. Is dit aan te passen in Excel??

Don

Allen die geholpen hebben ----"gewelig bedankt"---

duidelijke markering

Uiteindelijk vaag. Je kunt de cellen standaard niet donkerder (blauw) krijgen.
groet Don

Uiteindelijk vaag.

:) niets vaag,:D
:) alles is duidelijk :D
:) geselecteerde cellen zijn altijd vaag :D
:) is het nu duidelijk?:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan