kleur in mail programma thunderbird

jobo182

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2004
hoe kan ik de kleur paars veranderen, zie de afbeelding in thunderbird

hunderbird

Laatst bewerkt door een moderator:
Je bent bewust dat je je mailadres hier deelt in je screenshot? Het lijkt mij niet altijd gewenst! Dus daarom een heads-up :).

Screenshot verwijderd.

• Leuk
Waarderingen: Aar
Dan zul je eens in je eigen OS moeten zoeken naar de accentkleur bij de thema's. Mozilla Thunderbird neemt deze namelijk over.

ik krijg steeds die paarse kleur voor de tekst, als ik een nieuwe mail maak in thunderbird, ik wil nl zwart als achtergrond en wit de letters die ik typ, ik verander het mr dan staat er , zie de printscreen
hoe krijg ik vastgezet een zwarte achtergrond en witte letters voor de mail, ik heb al bij themas gekeken maar dat vind ik niet, b.v.d.

Bijlagen

• kleur.png
    kleur.png
    72 KB · Weergaven: 1
Toch is het een onderdeel van je OS zelf.

ik heb het zover, de achtergrond in de nieuwe mail is zwart, wat ik dus wilde, alleen nog de tekst, die moet ik steeds veranderen naar wit via, zie printscreen, anders is die paars en dus niet zien op een zwarte achtergrond.............of veranderen via opmaak/tekstkleur, maar wl wil die standaard in wit
kleur.png
kleurtekst12.png

dat is me te ingewikkeld..........ik moet in een nieuw te maken mail in thunderbird steeds klikken op Opmaak-Tekstkleur en dan kiezen zoals in de printscreen te zien is, want ikwil de tekst in witte kleur op de zwarte achtergrond.

kleur.png

Terug
Bovenaan Onderaan