• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Kleur overnemen van Blad 1 naar Blad 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

evenementen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 jul 2015
Berichten
4
Goedemiddag,

Ik zoek al met enige regelmaat wat informatie op dit forum maar dit s mijn eerste post,

ik heb een simpel excel bestandje, daarbij heb ik al met wat hulp van dit forum voor elkaar gekregen dat ik gegevens van blad 1 kan overnemen naar blad 2.

Ik wil ook graag de tekst kleur van de regel overnemen indien mogelijk.

Op blad 1 vul ik de gegevens in, die worden deels overgenomen naar blad 2. Als ik een nieuw evenement invul zet ik hem op rood als ik nog niet voldoende mensen heb, heb ik voldoende mensen zet ik hem op groen en is het evenement afgelopen gaat die op blauw, nu moet ik steeds de kleur in blad 1 en blad 2 veranderen, is er een mogelijkheid dat ik heb in blad 1 verander en de kleur van die regel gelijk mee verandert in blad 2? het is een simpel bestandje, maar ik erger me er toch aan.:rolleyes:

Is het trouwens ook mogelijk dat er op blad 1 en blad 2 niet overal nullen staan als de regel niet ingevuld is? dat heeft waarschijnlijk met de formules te maken, maar kan het ook zonder de nullen en toch de formules laten werken?

Bekijk bijlage Test formulier.xls
 
Laatst bewerkt:
Voor zover ik weet kan dit alleen met VBA.

Maar waarom wil je gegevens op 2 plaatsen bijhouden?

Zou het niet beter zijn om een kolom toe te voegen, waarin je aangeeft wat de status van het evenement is?

Dan zou je daar ook op kunnen filteren.
 
De oplossing voor je "nullen" vraag staat al in kolom D.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan