Kleur pixeltjes in word doc.

Status
Niet open voor verdere reacties.

bruno-01

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2002
Sinds enkele dagen heb ik van het ene op het andere moment vervelende kleur figuurtjes rond de teksten in een word document hangen. Naar mate de tekst groter wordt komen er steeds meer van die dingen waardoor de tekst niet meer is te lezen.
Heb office al een keer opnieuw geinstalleerd maar het probleem blijft.
Heeft er iemand enig idee waar die vandaan komen en, belangrijker nog...hoe kom ik er vanaf............(zie bijlage)

Bijlagen

Ik denk dat het dit is; http://office.microsoft.com/nl-nl/word/HP051894481043.aspx

Het is zo vervelend :rolleyes: dat ze het uit Word 2007 hebben gehaald, wat ik nu gebruik...:p
Kan daarom niet even voor je nakijken of dat het echt is.

Uit de handleiding van Word 2007;
U kunt in Microsoft Office Word 2007 geen tekstanimatie-effecten toepassen. Wel functioneert een tekstanimatie-effect in een document dat in een vorige versie van Word is gemaakt in Office Word 2007 precies zoals in vorige versies. Bovendien kunt u tekst met een tekstanimatiestijl uit een vorige versie van Word kopiëren en vervolgens in Office Word 2007 plakken, waarna u kunt typen om hetzelfde tekstanimatie-effect te creëren.

N.b. de oplossing die ze geven om de animatie te verwijderen (in de 2007 versie) werkt niet... :evil:
Selecteer de tekst waaruit u de animatie wilt verwijderen.
Druk op CTRL+SPATIEBALK om de animatie te verwijderen en terug te keren naar de standaardstijl voor de tekst.

Wat wel werkt is selecteren en gewoon even een andere stijl kiezen.

Laatst bewerkt:
Of ga naar Opmaak => Opmaakprofielen
Selecteer Standaard
Klik bij standaard en selecteer wijzigen
Selecteer opmaak => Lettertype => tab Teksteffecten
En maak van de Sprankelende Tekst (geen)

Succes
Ron

Opgelost

Het verhaal van Ron klopt ! probleem opgelost :)
Thanks "withaar" en Ron. !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan