dat zal in principe nooit lukken, want iedere printer heeft letterlijk en figuurlijk zijn (haar ?) "grenzen". Over het algemeen heeft een laser kleinere marges nodig dan een inkjet, maar al is het maar 0,3 millimeter, een marge heeft 'ie nodig.
Waar ik mijzelf mogelijk moet tegenspreken is bij de allernieuwste printers, ik heb sinds een maand of drie (naast mijn laserjetje) een nieuwe Epson gekocht en ik "meen" mij te herinneren dat ik ergens in de online handleiding las dat 'ie in staat is om een heel A4tje te "bekladden", hetgeen mijn bewering in de vorige alinea weer zou torperderen. Laat ik het zo stellen, met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid durf ik te zeggen dat iets oudere inktjets (en ook laserjets) sowieso geen heel a4tje van rand tot rand konden beschrijven.
Je kan het overigens heel gemakkijk uittesten zonder handleidingen na te hoeven lezen :
zet in Word de marges allemaal op 0 en verlaat het margemenu. Word begint te "schreeuwen" als de waarde naar de ingestelde printer "onlogisch" is en stelt automatisch de minimale marges van de standaard printer voor.