kleur taakbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

hedje

Gebruiker
Lid geworden
23 aug 2002
Kan ik in winXP de kleur van mijn taakbalk veranderen zoals in windows 98. Ik weet dat ge in winXp terug het uitzicht van win98 kunt creeren. Maar dat is niet de bedoeling. Het is dus den taakbalk van winXP.
Misschien door hier of daar een tooltje te downloaden.

Thanks

@ Tanja.

Ziet er goed uit tanja, heb hem nu ook via jouw link erop staan, in de style wisp. :)

groetjes speedtouch

:D Ik wist niet meer waar ik de mijne vandaan had. Ik heb stylexpwoman. Als ik deze link volg is het de "men" versie geloof ik.

Zal ook wel net zo mooi zijn als de woman versie:thumb:

[edit]:confused: Ik zie nu in die link links in beeld dat het een trial is. Maar er zijn er zat die je kunt downloaden. Gewoon even googlen[/edit]

Laatst bewerkt:
Het is de "men" versie en is heel mooi, en met trials heb ik nooit problemen dat is zo verholpen ;)

groetjes speedtouch

:D OK, had al zo'n vermoeden ;) Ik vind die Wisp maar erg blauw hoor, maar die taakbalk is wel heel mooi.

Laatst bewerkt:
@ Tanja,
De kleur is toch heel rustig om te zien, en blauw is mijn kleur :) reg, is ook gelukt.

@ Hedje,
Als je geen gebruik wenst te maken van het progje, dan kan je het ook via XP doen, klik op je bureaublad met de rechtermuis > eigenschappen > vormgeving > kleurencombinaties.
1 Olijfgroen
2 Standaard ( blauw )
3 Zilver

Groetjes speedtouch

Als je kiest voor de windows klassieke stijl, kun je uit nog véél meer kleurencombinaties kiezen ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan