Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Ik gebruik office excel 2003. Ik heb een laptop met Vista. Als ik een aantal tabbladen wil selecteren is dit niet te zien. De kleur van de bladen blijft hetzelfde. Dit probleem heb ik bij xp niet. Wie weet raad?
ratar
Dat wordt dan mogelijk even je (Vista) kleurschema aanpassen, het kan n.l m.i. niet anders of je moet in Vista hebben "gerommeld" met kleuren (schema's), aan Excel (Office 2007) ligt het niet. Zie de bijlage hieronder, tabblad 1 en 2 staan geslecteerd.
[edit] ik heb je vraag niet goed gelezen, ik meende te lezen Excel (Office) 2007. Ik laat mijn reply toch staan, want mijn kleuropmerking is mogelijk toch debet aan je probleem? [end edit]
Bij mij geeft de combinatie Vista en Excel 2003 geen probleem. Ongeselecteerd zijn de tabs grijs en bij selectie worden ze wit. Dat dat niet het grootste kleurverschil is blijft een feit, maar ik kan ze toch goed onderscheiden.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.