• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Kleur tabbladen excel 2003 bij Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

ratar

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2008
Ik gebruik office excel 2003. Ik heb een laptop met Vista. Als ik een aantal tabbladen wil selecteren is dit niet te zien. De kleur van de bladen blijft hetzelfde. Dit probleem heb ik bij xp niet. Wie weet raad?

ratar

Ik heb geen Vista, dus ik kan het probleem niet reproduceren.

Maar wat als je een andere tabkleur kiest na een rechtermuisklik op de bladtab en dan Tabkleur... ?

Wigi

Ik gebruik office excel 2003. Ik heb een laptop met Vista. Als ik een aantal tabbladen wil selecteren is dit niet te zien. De kleur van de bladen blijft hetzelfde. Dit probleem heb ik bij xp niet. Wie weet raad?

ratar

Dat wordt dan mogelijk even je (Vista) kleurschema aanpassen, het kan n.l m.i. niet anders of je moet in Vista hebben "gerommeld" met kleuren (schema's), aan Excel (Office 2007) ligt het niet. Zie de bijlage hieronder, tabblad 1 en 2 staan geslecteerd.

[edit] ik heb je vraag niet goed gelezen, ik meende te lezen Excel (Office) 2007. Ik laat mijn reply toch staan, want mijn kleuropmerking is mogelijk toch debet aan je probleem? [end edit]

Bijlagen

• Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    49,6 KB · Weergaven: 78
Laatst bewerkt:
re

Dat wordt dan mogelijk even je (Vista) kleurschema aanpassen, het kan n.l m.i. niet anders of je moet in Vista hebben "gerommeld" met kleuren (schema's), aan Excel (Office 2007) ligt het niet. Zie de bijlage hieronder, tabblad 1 en 2 staan geslecteerd.

[edit] ik heb je vraag niet goed gelezen, ik meende te lezen Excel (Office) 2007. Ik laat mijn reply toch staan, want mijn kleuropmerking is mogelijk toch debet aan je probleem? [end edit]

Ik heb excel 2003 en dat zal het probleem wel zijn. Ik heb nu alle tabbladen een andere kleur gegeven en zo is het ook opgelost.Hoe je het kleurschema moet aanpasssen weet ik niet. iig bedankt

ratar

Rechter muisklik op het buroblad en dan : "Aan persoonlijke voorkeur aanpassen".

Bij mij geeft de combinatie Vista en Excel 2003 geen probleem. Ongeselecteerd zijn de tabs grijs en bij selectie worden ze wit. Dat dat niet het grootste kleurverschil is blijft een feit, maar ik kan ze toch goed onderscheiden.

Bij mij geeft de combinatie Vista en Excel 2003 geen probleem. Ongeselecteerd zijn de tabs grijs en bij selectie worden ze wit. Dat dat niet het grootste kleurverschil is blijft een feit, maar ik kan ze toch goed onderscheiden.

Dus eigenlijk hetzelfde effect als Vista + Office 2007 (zie ook de eerder door mij geplaatste bijlage) Vista in combinatie met Excel 2007 geeft standaard lichtblauwe tabs die wit worden bij selectie.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan