kleur van het beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

giraf

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2005
als ik een gedownloade film bekijk op de pc zijn de kleuren niet mooi, op mijn laptop wel. Maar mijn laptop [die ik van mijn 25 jaar jubileum op mijn werk] heb gekocht, wil ik graag voor mezelf houden, maar nu zitten mijn kinderen steeds te kijken.
Moet ik de videokaart nu updaten? Het is een fx geoforce 5200.
Ooit heeft iemand het voor mij geupdate, gewoon gedownload en uitgepakt, dit ging goed.
Maar hier lees ik drivers verwijderen, en dan updaten. Maar dat hadden wij toen ook geprobeerd en dat lukte niet. Dus 2 vragen
1 moet ik updaten
2 Hoe moet ik updaten.

ALvast bedankt voor het antwoord.
Mijn beeld is alleen slecht bij gedownloade films.Dit mag omdat het alleen voor eigen gebruik is.Dus geen reactie hierop.

Update voor je kaart te krijgen op www.nvidia.com

Maar of dat het probleem is........ lijkt me meer een kwestie van de juiste codec.

Hoe zijn de kleuren precies "slecht"?

slecjt , dat wil zeggen, de kleusr is niet mooi,sommige stukken zijn wit.
Als de kids de sims spelen een pc spel is de kleur goed,alleen bij gedownloade films en als je de trailers van films bij filmfocus bekijkt. Wat je bedoelt met codex, snap ik totaal niet , is chinees voor mij.

hardstikke bedankt voor bovenstaande.
Nog een simpele vraag voor jou {voor mij niet]
kan ik dan het beste de k.lite codec of k lite mega codex erop zetten. Ik zit erover te twijfelen. alvast bedankt

nog een vraag ,ik weet het antwoord niet erop.
Volgens bovenstaande moet ik eerst oude verwijderen, ik gebruik Quicktimeplayer van apple ivm de ipodmuziek die ik voor de kids verzorg. Als ik deze verwijder, moet ik dan de itunes ook weer opnieuw installeren. Dan ben ik volgens mij alle muziek kwijt.
Wat een vragen, alvast bedankt

Installeer de Lite en kies bij de installatie ervoor dat je Quicktime niet wil installeren, deze kan je als het goed is uitvinken.

vraag is opgelost . codex basic geinstalleerd. De kleuren zien er nu meer als kleuren uit bij filmfocustrailer. bedankt lilian

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan