kleur van philips beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

GeForce

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2004
zal fotoje erbij plaatsen denk dat dat genoeg zegt kwa kleur dan heb alles al geprobeert om de kleur te verbeteren ik weet het niet meer

heb de updates via nvidia gezocht en geinstaleert maar kleuren blijfen slecht

Bijlagen

• kleuren beeld scherm.JPG
    kleuren beeld scherm.JPG
    40 KB · Weergaven: 37
Laatst bewerkt:
Heel triest, maar je vertelt niet hoe dit zo heeft kunnen gebeuren.

zet je resolutie eens op 1280 x 1024 dat is namelijk de resolutie van je beeldscherm

zal fotoje erbij plaatsen denk dat dat genoeg zegt kwa kleur dan heb alles al geprobeert om de kleur te verbeteren ik weet het niet meer

heb de updates via nvidia gezocht en geinstaleert maar kleuren blijfen slecht

Ik zie overigens weinig "beroerds" aan het blauw en groen van Windows op de werkbalk van Windows. Dioe kleuren zien er normaal uit?

zet je resolutie eens op 1280 x 1024 dat is namelijk de resolutie van je beeldscherm
Heeft de resolutie dan wat met de kleur te maken?

dit scherm heb ik zelf thuis gebruikt geen probleemen gehad waren netjes op kleur
maar nu is het net of er een vaage waas over het scherm zit blouw overhherst rood heb ik bijna niet groen is goed

p.s heb scherm groter gemaakt 1280x1024 maar helpt niks

Laatst bewerkt:
Nee, dat het bij groter maken niet beter wordt is wel duidelijk, de resolutie heeft dan ook niets met kleur te maken.
Waar staat de monitor nu? Je schrijft over "thuis gebruikt", dus kennelijk staat deze nu ergens anders?

beeldscherm staat nu bij schoonmoeder maar heeft daar voor bij mij thuis deed het goed geen problemen nu kleuren zijn RUK wordt er moe van krijg het maar niet goed

Ok, je schrijft dat je bij Nvidia bent geweest, maar weet je héél zéker dat je het juiste besturingssysteem en de juiste videokaart hebt geselecteerd, toen je ging downloaden?

na dat ik me laaste post heb gedaan heb ik dat ook gedaan ik weet niet wat er is gebeurt maar heb die instal gedaan maar verolgens was er nog geen verandering tot ik net weer bij me schoon moeder binnen loop bigint het beeldscherm te knipperen en te flikkeren en nu is alles goed ik sluit dezen topic ook meteen ik kan ook niet uitleggen hoe het komt dat er zo lang niks gebeurt en dan inees springen de kleuren goed maar goed ik ben blij de kleure zijn goed mijn hartelijk dank weer voor de adviesen

GeForce zegt LaTerZ

Er is meer tussen hemel en aarde dan wij, aardwormen kunnen bevatten................

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan