kleuren afdrukken

Status
Niet open voor verdere reacties.

majoraan

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 feb 2007
Hallo

Ik ben nieuw hier. Alles lukt mij om zoveel mogelijk alles zelf te doen om aan te sluiten wat de modem van versatel en pc en router BEFSR 41 betreft. sinds kort heb ik een printerserver van linksys de printer is Hp all-in-one wij zitten met 3 pc op internet dus vandaar de printerserver. maar ik snap 1 ding niet alleen van mijn pc drukt hij kleuren af maar van andere pc's niet is dit normaal of ben ik iets vergeten???

misschien een domme vraag

groetjes majoraan

print ie van af de andere pc wel maar gewoon niet in kleur dus zwart wit. of doet hij helemaal niks als je op afdrukken druk?

Dit zit gewoon in de instellingen van de printers op elke pc apart, controleer deze maar eens!!

hallo

ik zal antwoord geven op de vraag hij drukt alleen zwart/wit af, en waar moet ik zoeken om de instellinge te veranderen???

sorry dat ik het vraag maar ik moet het alleen opknappen

groetjes majoaan

je gaat naar configuratie scherm en vervolgens naar printers en dan rechtermuisknop op de printeren klik op eigenschappen. Deze kun je vervolgens hier instellen!

leuren afdrukken

Hoi

Bedankt voor de reaktie, maar ik heb het licht gevonden. De software installeerd zich als de printer op de pc is aangesloten via de usb poort, dit heb ik gedaan en de software helemaal opnieuw geinstalleerd, daarna heb ik de printer weer op de server gezet en wahla hij print kleuren uit dus dat is gelukt en zo moet ik het ook doen bij de 3de pc

maar in iedergeval bedankt voor het mee denken

groetjes majoraan

Hmm klinkt wel een beetje als toeval maar dat is niet belangrijk als het is opgelost:thumb: :thumb:

(vraag nog even op opgelost zetten;) )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan