kleuren beetje raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

hollander

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2005
Berichten
210
hij beste mensen,

ik heb een vraag mijn vriendin heeft sinds gisteren problemen met de kleuren van der beeldscherm. het kan zijn dat haar kleine zusje perongelukt met de instellingen heeft gespeelt maar het kan ook zijn dat er iets anders aan de hand is kan iemand eventjes kijken naar het screen shot van haar en dan misschien kunnen uitleggen wat er aan te doen valt.


Groetjes Hollander
 

Bijlagen

  • msnplaatje.rar
    33,1 KB · Weergaven: 32
de balken boven zijn blauw en als ze in windows is zijn ook veel kleuren heel raar
 
Behalve een ongelooflijke Janboel op MSN, zie ik ook niets vreemds.
Wees eens wat duidelijker?
 
bovenaan bij de aller bovenste balk. die is blauw en als ze door windows heen bladdert zijn veel kleuren anders dan normaal. veel donkerder en sommigen kleuren zijn gewoon anders.

Gr limburger
 
Zijn de kleuren alleen anders in msn of voor alle windows programmas?
 
Kijk even bij de eigenschappen van je beeldscherm en dan Thema's....zal wel op klassiek staan!
 
het kan zijn dat je vormgeving is gewijzigd. Ga is naar je bureaublad en daar rechtermuisknop en dan naar eigenschappen. Kijk hier is in het tabblad vormgeving. Misschien is hierin wat gewijzigd.
 
Is er geen instelling van je monitor veranderd? ( contrast, kleur, helderheid, gamma enz.)
Als jij een andere kleurinstelling op je monitor hebt, zien wij dat niet dmv. een screenshot.
 
Vormgeving kan ook ja....ligt meer voor de hand:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Hallo

Als je zelf nu eens kijkt naar de door u geleverde "screenshot" , dan zie je toch ook dat alles o.k. is ??? niet ???

Vermoed dus dat er misschien lokaal eventueel met de settings v/h beeldscherm is gesjoemeld .

Of dit een t.f.t. betreft , of een c.r.t. met typenr.??? wordt niet vermeld .

Zet dus even de instellingen v/h betrokken scherm op de fabrieksinstellingen.

Peter
 
ik zal nog een screen shot posten. om het wat duidelijker te maken.
 

Bijlagen

  • ok.rar
    27,5 KB · Weergaven: 13
Volgens mij staat het aantal kleuren op 256 kleuren ofzo.

Klik rechts op je buroblad > eigenschappen > instellingen, zet het schuifje even naar "Ware kleuren"
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan