Kleuren en internet probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

roelsloots

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2006
Mijn computer doet heel vaag start op in VGA modus, er zijn nog 16 kleuren beschikbaar, internet werkt niet, volgens de aanwige scanners zit er geen malware in system registry vindt ook geen fouten schijfcontrole niet, dit was wel zo maar nu niet meer maar de computer doet steeds niet zoals het moet, ik heb zo'n beetje alle confugratie's geprobeerd maar helt allemaal niet. wel is er laatst een nieuw modum achter gekomen, maar daar deeed hij het wel moest de computernaam veranderen ook ten deed hij het nog, inmiddelds heb ik de naam weet in de oude staat gebracht maar dat hielp ook niet.

Ik wist niet waar ik het neer moest zetten dus heb ik dat hier maar gedaan, ik hoop dat jullie mij van het probleem kunnen afhelpen. Alvast bedankt

De naam van de computer kan hoogstens op je internetverbinding invloed hebben. Die naam is bij kabelinternet jouw netwerknaam, dus die moet wel kloppen, anders: geen internet!

Verder lijkt het erop dat je VGA kaart z'n driver kwijt is... probeer deze opnieuw te installeren...

Die driver [met een installatie programma] staat meestal op de installatie CD die bij de PC zat....

Als je weet welke kaart je hebt, kun je ook de meest verse drivers downloaden bij de fabrikant.... [NVidiA of ATI o.i.d.]

dan heb ik een probleem weet niet welk merk het is, en de instalatie cd zat er niet bij. Was namelijk een redelijk nieuwe maar toch 2de handsje. zouden er misschien nog andere oplossingen zijn.

niet nodig everest home edition is geinstaleerd, wat moet ik daar mee doen?

Bij Överzicht"staat o.a. wat voor grafische kaart je hebt.

Als je daarop klikt komt de site van de fabrikant en de link waar je je drivers kunt downloaden te voorschijn !

Greetz,

Harry.

ok zal ik dat proberen, probleem is dat hij niet op internet wil dus zal ik kijken of ik het via deze oude computer op een cd'tje krijg.

Hierbij de vraag verplaatst naar de juiste sectie en de titel van de vraag verduidelijkt. :)

ik kom er niet helemaal uit kan iemand mij de gebrukte afkorting geven, want er staan wel een hoop dingen maar word er niet echt wijzer van.

Ben je zeker dat het i is? Op 752i vind ik niets, maar op 752 vind ik een heleboel(op de intelsite) Kun je anders eens de moederbordnaam geven? Het is toch een onboard videokaart.

en de naam van het moederbord?(kun je ook vinden in everest.)

Hoi !

Op 'n Compaq Deskpro zit een sticker met naam, type en serienr. (zijkant v.d.kast)

Als je dat nou even vermeldt zijn we er zo uit !

Greetz,

Op de zijkant stond niks an de bovenkant heb ik wel iets gevonden en dat is het volgende:
ENL/PG33?20e/6/128c NL Copaq Serial no. 8109DYSZ03V7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan