• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Kleuren grafiek

• Onderwerp starter Onderwerp starter Cee
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Cee

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2007
Ik heb een staafdiagram en een taartdiagram gemaakt, van dezelfde reeks gegevens.
Nu wil ik graag bij beide grafieken hetzelfde kleurtje hebben voor alle labels. Bv. als label 3 een donkerrode kleur heeft bij de staafdiagram, dat diezelfde donkerrode kleur gebruikt wordt voor label 3 bij de taartdiagram.
Iemand?

Als beide grafieken dezelfde gegevensbereik hebben kun je gebruik maken van de standaard opmaak. die zal altijd hetzelfde zijn.

Als beide grafieken dezelfde gegevensbereik hebben kun je gebruik maken van de standaard opmaak. die zal altijd hetzelfde zijn.

Dit gaat volgens mij niet, omdat ik alles onder reeks 1 heb gebracht (door 1 of andere reden kon ik anders geen taartdiagram maken).

Post anders even een voorbeeldbestandje.
Je zult zien dat je veel sneller geholpen zult worden!

Niet onnodig Quoten AUB.
Je kunt onderaan gewoon op (snel) reageren drukken.

Wat je wilt kan eigenlijk niet.
Je hebt de rijen met kolommen gewisseld en dus heb je maar 1 aslabel om zodoende verschillende reeksen (kleuren) te maken.
Maar als je de legenda wat creatief behandeld kun je aardig in de buurt komen:
Bekijk bijlage uitgavenGijs (1).xlsx

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan