Kleuren niet meer goed na blikseminslag

• Onderwerp starter Onderwerp starter ecke
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ecke

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2008
Hallo,

Ik heb een blikseminslag gehad en mijn kleuren van de pc zijn niet goed meer en ik krijg dat niet goed. Het is niet het scherm want als ik een nieuw scherm gebruik geeft die ook licht gele achtergrond.
Wat is anders, de letters en achtergronden zijn nu licht geel in plaats van wit. Ook als ik de computer start zijn de letters van het opstartscherm licht geel op een zwarte achtergrond. Maar ook de achtergrond van dit scherm is licht geel waar ik deze tekst type.

Weet iemand hoe dit op te lossen. Al vast bedankt.

Ecke

Laatst bewerkt:
Dat vermoede had ik ook. Ik werd echter in de war gebracht toen ik de pc opnieuw opstarte. Toen waren de letters gelijk geel. Het leek me dat dit misschien ergens ingesteld kon worden.

Weet jij dit

Normaal start je toch op en dan krijg je witte letters op een zwarte achtergrond

Dat vermoede had ik ook. Ik werd echter in de war gebracht toen ik de pc opnieuw opstarte. Toen waren de letters gelijk geel. Het leek me dat dit misschien ergens ingesteld kon worden.

Weet jij dit

Normaal start je toch op en dan krijg je witte letters op een zwarte achtergrond

Als jij dit niet veranderd hebt zal dit dus geen instelling zijn.

Het scherm was geheel dood na de inslag, op een oud 15` scherm werd alles licht geel ondertussen heb ik het ook op een ander scherm geprobeerd en nu dus een nieuw scherm maar ik krijg geen wit Alles is licht geel getint

Weet jij dit

Als dit na de blikseminslag is gebeurd, moet dit de oorzaak zijn

Thanks,

Ik zal kijken/proberen of ik een andere video kaart kan proberen op het systeem.

Ik sluit voor de zekerheid nu nog niet af, je weet nooit of iemand nog iets weet

Groet

Bij dit verschijnsel kan de kabel beschadigd wezen, Sluit je andere monitoren aan met de zelfde kabel? Knijp er dan eens overal in en buig het een beetje.

Nee , dat van die kabel wist ik heb dus meerdere geprobeerd maar het bleef het zelfde. Ben nog aan het zoeken maar denk dat het toch een kapotte kaart is.

Het was inderdaad de videokaart
Ik heb gewoon een nieuwe gekocht en toen was alles verholpen

Thanks allen en tot ziens

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan