Kleuren slecht

Status
Niet open voor verdere reacties.

daffie11

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2006
Ik werk met een Dell insperion 1100 laptop van zo'n 2 jaar oud, (XP Home SP2) waar ineens de kleuren weergave slecht werd. Het LCD scherm staat op 1024/768 en 16 bits.
Er zit een video kaart in van Intel(R) 82845G/GL/GE/PE/GE, stuurprogramma: iacmnt5 sys
Nu zijn de kleuren van het venster links licht groen en wazig terwijl het blauw hoort te zijn.
En op het bureaublad kom ik ook op verschillende locatie's rode en groene lijnen tegen. Als ik een dvd wil bekijken gaat dit echt niet meer (het is net of ik naar een negatief zit te kijken met rode en groene lijnen en vlekken. Dus niet om aan te zien :cool:
Heb systeem herstel gedaan en gegoogold, maar kom er niet verder mee.Kan ook geen aansluiting vinden voor een 2e beeldscherm. Heeft iemand hier een oplossing voor ?
Ik ben een leek, dus aub niet te technisch antwoorden :D
mvrgr, daffie11

Zoals je het beschrijft klinkt het niet goed,en mijn eerste reactie is dat het beeldscherm of videokaart overleden is!

Haal maar even EVERST http://www.marcelbosveld.nl/prog/everest220.exe binnen om te kijken wat voor video kaart//drivers nodig zijn................en of er misschien andere problemen spelen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan