• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

kleuren vakje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Blommo

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2008
Berichten
93
hoi hoi,

Is het mogelijk om op basis van start en eindtijd een vakje wel of niet in te kleuren??
Zie bijlage


met vriendelijk groet,

Blommo
 

Bijlagen

  • aanwezigheidsregistratie.xlsx
    11,8 KB · Weergaven: 26
Ik heb de ochtendddienst van 08:00u tot 12:00u genomen en de middagdienst van 12:30u tot 16:30u. Als iemand geheel afwezig is gedurende dit tijdvak wordt het respectievelijke vakje grijs in bijlage. Dit kun je instellen via Voorwaardelijke Opmaak met 2 formules (1 voor ochtend en 1 voor middag) als voorwaarde. Bekijk maar eens.
 

Bijlagen

  • aanwezigheidsregistratie (AC).xlsx
    10,1 KB · Weergaven: 31
Ik heb de ochtendddienst van 08:00u tot 12:00u genomen en de middagdienst van 12:30u tot 16:30u. Als iemand geheel afwezig is gedurende dit tijdvak wordt het respectievelijke vakje grijs in bijlage. Dit kun je instellen via Voorwaardelijke Opmaak met 2 formules (1 voor ochtend en 1 voor middag) als voorwaarde. Bekijk maar eens.

Hoi Hoi,

Liep ik vanmorgen tegenaan.
Als iemand tot 14:30 werkt is het dan ook mogelijk dat het vakje niet op kleurt
Ik wil alleen het vakje laten opkleuren als hij in dit tijdvak niet aanwezig is. Tijdvak 08:00 tot 12:00 & 12:30 tot 16:30

Alvast bedankt

Groet Blommo
 
Denk dat het simpel is, pas VO-condities aan naar:
Code:
Ochtend (bereik G3:G5): =E3>12/24
Middag (bereik H3:H5): =F3<12,5/24
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan