Kleuren

Status
Niet open voor verdere reacties.

dalt005

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2002
Weet er iemand hoe ik de kleuren kan veranderen bv in works een rwarte of blauwe achtergrond kan hebben.Ik heb dat eens gehad met een progr van longhorn maar dat vind ik niet meer.Ik bedoel geen blauwe,zilvere of grijze kleuren gelijk ge nu kunt veranderen met win xp.

Ik begrijp het niet helemaal... Misschien kan het met andere woorden nog een keer uitgelegd worden? Longhorn... die nieuwste versie van windows die nog in beta versie is? Of iets anders?

Geplaatst door mumzel
Ik begrijp het niet helemaal... Misschien kan het met andere woorden nog een keer uitgelegd worden? Longhorn... die nieuwste versie van windows die nog in beta versie is? Of iets anders?
Wel ja zo enkele maanden geleden had ik een progje gedownload en daarmee kon ik gans mijn beeldscherm veranderen van kleur.Ik weet ook dat longhorn er nog niet is maar toch heb ik dat gehad maar na een herinstalatie was ik dat natuurlijk kwijt.Nu zoek ik een progr om mijn scherm te veranderen van kleur.

Als ik het goed begrijp dus NIET je bureaublad, maar de achtergrond in programma's?

Geplaatst door mumzel
Als ik het goed begrijp dus NIET je bureaublad, maar de achtergrond in programma's?
T'ja het bureaublad ook maar ik denk dat ge dat kunt veranderen bij het opstarten maar ik weet niet meer hoe.Ziet u ik zou graag de achtergrond hebben in het zwart of zoiets.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan