Kleurenprinter testen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Eflux
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Eflux

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2005
L.S.,

Bestaat er een test om de kleurenprinter te testen.
Ik wil namelijk bekijken of mijn printer nog het geheel kleurenpallet aankan.
Alvast bedankt,
Eflux

L.S.,

Alvast bedankt,
Eflux
Ik heb een mededeling ontvangen dat RHPJS om mijn vraag gerageerd zou hebben helaas zie ik hier niets van terug. Graag svp opnieuw reageren.
Eflux

Excuses voor het misverstand.
Ik heb inderdaad gereageerd, maar dat was niet de bedoeling.
Ik zat namelijk in het verkeerde topic.

L.S.,

Alvast bedankt,
Eflux

In sommige printers zit er in het menu een demo pagina die je kan printen. Heb je een fatsoenlijke printer (lees dure) dan zit er vaak ook een diagnostics page. Deze print dan een aantal vellen met kleuren en lijnen schema's. Deze kun je gebruiken om te testen.
maar let er wel op.. verkeerde kleuren hoeven niet altijd aan de printer te liggen, dit kunnen ook slechte toners zijn, of een slechte drum (transferbelt)

Mocht je vragen over je kleuren hebben maar dan een fatsoenlijke scan en post die afbeelding ergens, misschien kunnen we je helpen beoordelen!

gr Berenland

In sommige printers zit er in het menu een demo pagina die je kan printen. Heb je een fatsoenlijke printer (lees dure) dan zit er vaak ook een diagnostics page. Deze print dan een aantal vellen met kleuren en lijnen schema's. Deze kun je gebruiken om te testen.
maar let er wel op.. verkeerde kleuren hoeven niet altijd aan de printer te liggen, dit kunnen ook slechte toners zijn, of een slechte drum (transferbelt)

Mocht je vragen over je kleuren hebben maar dan een fatsoenlijke scan en post die afbeelding ergens, misschien kunnen we je helpen beoordelen!

gr Berenland

Berenland bedankt voor je reactie.
Ik zal eens verder kijken of mijn printer diagnostic page heeft.
Greetz,
Eflux

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan