Kleurverandering na systeemherstel

• Onderwerp starter Onderwerp starter han2
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

han2

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2004
Heb deze vraag ook al gesteld op een ander forum, maar dit schiet ( nog ) niet erg op. Hoop dat jullie me kunnen helpen. Heb Windows XP Home Edition en heb systeemherstel gedaan. Sindsdien is mijn taakbalk wit ipv blauw en ook het uiterlijk van het Startmenu ziet er anders uit ( Type Windows Klassiek ). Heb systeemherstel ongedaan gemaakt maar dit wil ook niet helpen. Het eerdere advies was : rechtsklikken op bureaublad-eigenschappen-vormgeving-vensters en knoppen op Windows XP zetten. Echter deze mogelijkheid is er bij mij niet ( meer ). Ik zie hier alleen Windows Klassiek. Dit is hoogstwaarschijnlijk het probleem. Heb al doorgekregen : http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm
Line 187 rechts, restore Luna-yhema
Als ik kies voor restore Luna-thema komen er 6 zip files tevoorschijn. Dit is het volgende probleem ; ik heb nog nooit met zip files gewerkt dus weet absoluut niet wat hiermee te doen. Er werd het volgende geopperd :
Als je dit Zipbestand uitpakt krijg je de volledige map RESOURCES.
Deze map zou_dan_ in_de plaats moeten komen van de originele die in de
map van Windows staat.(C:\Windows\Resources)

Wil / kan iemand de moeite nemen mij hiermee te helpen ?

:) Dat is maar 1 zip file met 6 bestanden.. Ga eerst eens naar c:\windows en verander de naam van de recources map in recources1.. Als je de zip file die je bij Kelly hebt gedownload met winzip opend kan je op extract klikken en dan vraagt ie aan jou waar je dat wil uitpakken.. Kies voor C:\windows en klik ok, dat is alles wat je hoeft te doen alles wordt gewoon op zijn plaats gezet waar het hoort..

Of dit je probleem oplost weet ik niet...
Lost dit je probleem wel op kan je recources1 verwijderen

Wat je wel nog kan doen is via start uitvoeren en type daar

services.msc
klik ok zoek in die lijst de services voor Thema's kij of die gestart is en of die op automatisch staat.. Dubbelklikken en indien nodig opstarttype op Auto zetten..

Als deze service is gestopt dan kan je alleen maar classic view kiezen en meer niet..

Laatst bewerkt:
Had inmiddels ook al via het andere forum zowat hetzelfde antwoord gekregen en alles ziet er weer uit zoals voorheen. Heel erg bedankt voor het meedenken !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan