Heb deze vraag ook al gesteld op een ander forum, maar dit schiet ( nog ) niet erg op. Hoop dat jullie me kunnen helpen. Heb Windows XP Home Edition en heb systeemherstel gedaan. Sindsdien is mijn taakbalk wit ipv blauw en ook het uiterlijk van het Startmenu ziet er anders uit ( Type Windows Klassiek ). Heb systeemherstel ongedaan gemaakt maar dit wil ook niet helpen. Het eerdere advies was : rechtsklikken op bureaublad-eigenschappen-vormgeving-vensters en knoppen op Windows XP zetten. Echter deze mogelijkheid is er bij mij niet ( meer ). Ik zie hier alleen Windows Klassiek. Dit is hoogstwaarschijnlijk het probleem. Heb al doorgekregen : http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm
Line 187 rechts, restore Luna-yhema
Als ik kies voor restore Luna-thema komen er 6 zip files tevoorschijn. Dit is het volgende probleem ; ik heb nog nooit met zip files gewerkt dus weet absoluut niet wat hiermee te doen. Er werd het volgende geopperd :
Als je dit Zipbestand uitpakt krijg je de volledige map RESOURCES.
Deze map zou_dan_ in_de plaats moeten komen van de originele die in de
map van Windows staat.(C:\Windows\Resources)
Wil / kan iemand de moeite nemen mij hiermee te helpen ?
Line 187 rechts, restore Luna-yhema
Als ik kies voor restore Luna-thema komen er 6 zip files tevoorschijn. Dit is het volgende probleem ; ik heb nog nooit met zip files gewerkt dus weet absoluut niet wat hiermee te doen. Er werd het volgende geopperd :
Als je dit Zipbestand uitpakt krijg je de volledige map RESOURCES.
Deze map zou_dan_ in_de plaats moeten komen van de originele die in de
map van Windows staat.(C:\Windows\Resources)
Wil / kan iemand de moeite nemen mij hiermee te helpen ?