• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

kleurverschil

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bijlage?????

Een driekleurenovergang?

Nee, dat kan niet, althans niet met de functie die jij laat zien.
Wat wil je bereiken, waar wil je die 3 kleuren overgang voor gebruiken?

He toeljongman,
Zoals je kan zien in bijlage heb ik in de cellen 2 kleuren kunnen gebruiken, zou daar graag 3 kleuren van maken met deze effecten,
mvg, Eric

Je bedoelt toch in excel, want dit is het excelforum?

Gebruik 2 cellen naast elkaar en maak de rand onzichtbaar
cel 1, gradient rood-groen
cel 2, gradient groen-blauw

of

cel 1, gradient rood-groen
cel 2, groen
cel 3, gradient groen-blauw

Bijlagen

Laatst bewerkt:
ik heb naar de bijlage gekeken, dat is een screenshot van de instelling voor opvuleffecten en daar antwoorde ik dus op.
Daarom de aanvullende vraag, waarvoor wil je het gebruiken, wat moet het weergeven. Is het alleen bedoelt voor het verfraaien van je sheet? wil je dat de kleuren overgang helpt een bepaalde status te benadrukken.

Je bent niet echt duidelijk met je vraag en aanvullende informatie. Daarom krijg je als antwoord "nee dat kan niet" opvuleffecten kan alleen omgaan met 2 kleuren overgang.
Leg eens duidelijk wat je wilt bereiken met die 3 kleuren overgang. Met wel doel wil je het gebruiken? gewoon je een opmaak dingetje om het er beter uit te laten zien.
of moet de kleurovergang een bepaalde status benadrukken?

Als duidelijk is met welk doel je het wilt inzetten kunnen we meedenken aan een werkende oplossing.

Bij deze.
Tip: probeer de samengevoegde cellen weg te halen, die maken het mestaal moeilijker dan makkelijker.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Hey alphamax,
Ziet er erg goed uit, ga er zelf eens met knutselen!
alvast bedankt!
mvg, Eric

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan