Klik script

Status
Niet open voor verdere reacties.

timvz

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2007
Beste helpmij.nl bezoekers,

Ik zoek een leden systeem waarin ik kan instellen dat ik een klik pagina kan maken en op die klik pagina moeten de leden kunnen klikken. Voor elke klik moeten zij dan 1 punt krijgen. er moet ook een top 100 zijn die de kliks bij houd.

Weet er iemand zoon leden systeem? :( ik heb op diverse forums als gezocht maar niemand wou helpen :(

Timvz

k kan wel een beetje php maar er niet zelf echt een schrijfen

emmmm als je mysql bedoeld ja dat kan ik een klein beetje

ALs iemand klikt stuur je diegene door naar een pagina die de klik toevoegt aan de database (let op de beveiliging!)
Dat moet gedaan worden m.b.v. een script die de huidige waarde uit de db haalt, er 1 bij optelt en het terug stuurt naar de database.

Als ik jou was zou ik even nagaan of helemaal aan het begin
PHP:
flush();
doen de beveiliging bevordert, want ik denk dat je met heel vaak vernieuwen enzo anders heel veel kliks kunt krijgen.

Ik weet niet of iemand maar 1 keer mag klikken per dag of 1 keer mag klikken per persoon per dag etc., maar als 'ie maar 1 keer mag klikken is dat het makkelijkst. Dan sla je de datum op van de laatste klik, en kijk je bij elke klik of er die dag al geklikt is door die persoon / IP ( $_SERVER['REMOTE_ADDR'] ).

Hoevaak mag een gebruiker of ip-adres klikken per dag, of gaat dat per gebruiker waar je op klikt (dat je bijv. maar 1 keer op jantje kunt klikken, maar daarna nog wel 1 keer op pietje). Dat soort dingen moet ik even weten, dan help ik je verder.

Ik kan nu even niet meer helpen, want ik help iemand anders die Google Maps op zijn site wil.

Laat me dat even weten, kunnen we verder!
Gr. Robin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan