Klikfans script gezocht liefst gratis... :-D

Status
Niet open voor verdere reacties.
De script is JS
die kan je zo uitlezen ;)

Byes VRC

Hai visha,

Helaas ben ik niet zo slim dat ik weet wat JS is en hoe ik dat kan uitlezen. :o
Zou je het misschien willen uitleggen, of heel misschien het voor mij uit willen lezen...?

Groetjes Miranda.

De script is JS
Nee hoor, dit is PHP. Er wordt een POST gedaan naar de pagina, welke dan de link toevoegd aan een database / textbestand.

Dus, mocht je dit willen maken, kan je beginnen met PHP te leren.

Hmmm, veel wijzer word ik hier niet van, iemand anders nog die wil en kan helpen...:rolleyes:

Hoi Miranda,
Hmmm, veel wijzer word ik hier niet van, iemand anders nog die wil en kan helpen...
Mja, het probleem is, dat dit niet alleen een script-toestand is, maar dat er een hele machinerie achter zit. Met "even een php-tutorial lezen" red je het niet om zoiets 1-2-3 te maken. PHP is een compleet eigen computertaal (en niet te vergelijken met html), zie bijvoorbeeld hier.
Voor het maken van een pagina zoals je voorbeeld is een heel systeem nodig: een database die alles bijhoudt, een aparte inlog-toestand voor wie meedoet, een bewerking die codes genereert en toewijst, enz. enz. En er zit waarschijnlijk indirect ook een betaalsysteem achter.

Zelf zoiets bouwen en toevoegen aan je eigen website: dat is dus een heel karwei, als je nog geen php kent. Min of meer te vergelijken met het oplossen van een moeilijke som voor iemand die nog geen wiskunde kent. :confused:

Los daarvan vraag ik me af wat je ermee opschiet. Als ik eens ga klikken in je voorbeeld, kom ik alleen maar op andere pagina's waar ik wéér een heleboel dingen op moet aanklikken (= hobbelen van "link-farm" naar "link-farm"). Of waarop ik alleen maar reclame en pop-ups voorgeschoteld krijg. *)
De enige echte boodschap lijkt: "Doe mee aan ons systeem!". En er wordt beloofd dat je credits kan krijgen:
Bij Gekkengoud kun je gratis een extra zakcentje verdienen op allerlei leuke en een tikje prettig gestoorde manieren, zoals het lezen van e-mails met interessante aanbiedingen, het spelen van spelletjes en het aanmelden van nieuwe leden.
Nou, daar geloof ik eerlijk gezegd heel weinig van. Als je meedoet als klik-deelnemer, moet je je waarschijnlijk ongans klikken voordat je dat zakcentje hebt (behalve voor het aanbrengen van nieuwe leden wordt er geen enkel bedrag-per-klik genoemd!). Intussen heb je wel je e-mail adres aan hun doorgegeven (onbekende gevolgen; uit de Algemene Voorwaarden: "Om uw uitbetaling succesvol te laten verwerken, dient u uw profiel volledig en naar waarheid in te vullen."). En als je meedoet als adverteerder om je site te promoten, levert het vermoedelijk ook niet veel op (behalve voor de firma "Het Linke Spel").
In ieder geval: na 3 klikjes heb ik het wel bekeken: hier kom ik nooit meer terug! :shocked:

Met vriendelijke groet,
CSShunter

Oke ik begrijp het, ik weet daar inderdaad helemaal niks van. Jammer, maar bedankt voor de reacties... :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan