Klikken in Explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

MickyKnops

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2004
Waar ligt het aan als je op een knop wilt drukken in een webpagina, maar er daarna niks gebeurd. Onder in de balk staat kort iets met Javascript.

Voor de site; Postbank.nl en dan bij Log In.

Ja ik wil dan op een knop klikken, en dan gebeurd er gewoon niks. En onder waar normaal Gereed ofzo staat. Verschijnt heel kort even Javascript:OpenWin('/ing/pp/page.........en dan nog veel meer.
Heb wel pas geleden Avast geinstalleerd, kan het mischien daaraan liggen?

Nee dat denk ik niet.. probeer java eens opnieuw te installeren.

Ik heb hem al ge-update, maar dat hielp niet. Deinstallerten dan maar en opnieuw instaleren?

Heb net Java opnieuw geinstalleerd, en op de site getest. Daar deed hij het prima. Maar ik kan nog steeds geen hotmail berichten openen of op sommige knoppen duwen.

mag ik vragen welke browser je gebruikt?

Edit
Oh, het staat in je titel...

Laatst bewerkt:
Geplaatst door MickyKnops
Onder in de balk staat kort iets met Javascript.
Ga in IE naar Extra > Internet-opties > Beveiliging > Aangepast niveau en zet onder Uitvoeren van scripts de instellingen zoals in de bijlage te zien is.

Guus.

Laatst bewerkt:
Die had ik al zo staan, maar ik heb het toch nog maar eens gecontroleerd. Nog steeds niks....:(. Wel doen alleen de knoppen het niet waar dan onder in beeld Javascript verschijnt. ( Iwe weet wisten jullie dit al maar noem het toch even.)

Laatst bewerkt:
kheb geen SP2, heb wel onlangs hitmanpro geinstalleerd.
( ps, systeemherstel doet het ook niet )

Geplaatst door MickyKnops
( ps, systeemherstel doet het ook niet )
Hoezo doet het niet? Dat verhelpt je probleem niet of werkt de functie systeemherstel niet meer?

Hoe dan ook, je kunt altijd even proberen je IE opnieuw te installen. Klik hier voor de link.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan