Klikken

• Onderwerp starter Onderwerp starter JosN
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

JosN

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 mei 2008
Sinds een paar dagen heb ik een paar kleine maar irritante probleempjes: ik kan met de muis/touchpad geen woorden en zinnen meer selecteren. Dubbelklikken of met de cursor over tekst hebben beiden geen effect.
Daarnaast staat de volumeknop op nul en verschuiven heeft geen zin: het schuifje zakt weer naar beneden. Lastig muziek luisteren...
En het derde irritante probleempje betreft de pijltoetsen. Als ik met de pijltoetsen over een tekst zoals deze "heen loop" duikt er op allerlei plaatsen de letter "c" op.
Dcat kan bechoorlijk cirritant czijn zoalcs blijkt cuit deze czin.......

Wie weet een oplossing voor mijn probleempjes? Ik heb het systeem al teruggezet naar een eerdere datum, virusscanner geprobeerd, etc... (Het zal wel iets heel onnozels zijn.)

Alvast bedankt!
Jos

Welkom bij Helpmij.nl

Welke Windows variant heb je?

Windows Vista. Het gekke is dat het probleem van 't ene op 't andere moment er was.... Voorheen geen probleem......

Ik heb de vraag naar Vista verplaatst. Wellicht komt daar wel een antwoord.

heb je al op virussen en spyware gescand?
zo ja, met welke programma's?

Ja, dat heb ik. Met Advanced Windowscare, Spybot, Service Pack 1 gedownload, systeem teguggezet, etc. etc.
Maar sinds gisteren heeft het probleem zich vanzelf weer opgelost. :confused: Blijkbaar helpt het stellen van een vraag op dit forum al... Toch ben ik wel nieuwgierig hoe dit kan, omdat het een irritant probleem is.

ik ben blij in jouw plaats dat het al opgelost:thumb: is maar hoe het probleem ontstaan is heb ik geen weet over :D

Wil je hem dan nog even op opgelost zetten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan