Kliksafe ...

Status
Niet open voor verdere reacties.

phobix

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2006
Ik weet niet of ik hier goed ben met mijn vraag.

Maar me vraag is:

Ben gister bij iemand geweest en die had een probleem dat ie op internet kon maar dan kwam op www.kliksafe . nl en als ie www.google.nl in typte kwam hij weer op kliksafe.. en ging zo maar door hij kon wel bij favorieten naar een andere site gaan en sommige sites werkten wel alleen heel veel sites deden het gewoon niet.

Het is geen programma heel de pc afgezocht niks gevonden.. Iemand een oplossing??

Is Kliksafe niet toevallig zijn provider?

Deze (zeer christelijke) provider filtert automatisch alle "kwalijke" websites en webinformatie..... kun je weinig aan doen (behalve wat spelen met de filterinstellingen), behalve wisselen van provider...

daar hebben we ook gekeken, we hebben de filter instellingen proberen te verlagen maar de geblokte sites stond op HOOG en kreeg hem niet om laag raar genoeg. Maar bedankt dat kan het best zijn we zullen het doorgeven.

We hebben even gegoogled op kliksafe internetprovider.. en we vonden wat sites die gesloten omdat het zondag was ;). Dus ik denk dat jou antwoord de oplossing is heel erg bedankt!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan