klippy.me

Status
Niet open voor verdere reacties.

jascheltens

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2012
Bij Google Documents gaat iets fout. Er worden per dag duizenden verzamelingen (wat dat ook mogen zijn) toegevoegd aan de lijst met documenten. De tijd om te laden werd steeds langer vanwege een lang script en nu loopt Google er op vast. Natuurlijk gegoogled maar heldere antwoorden kon ik niet vinden. Het schijnt om een verkeerde instelling in Chrome te zijn (sync with Google documents) maar ik gebruik IE
Sommigen vinden dat Google dit moet zou moeten lossen, anderen zeggen dat dat wel niet zal gebeuren omdat het een instelling in ieders browser is.
Kent iemand dit probleem? Hoe krijg een paar duizend items van verzamelingen weg en hoe voorkom ik dat het weer gebeurt?

Hallo scheltens. Een verzameling verwijderen. Is je prullenbak vol of leeg. Probeer eens eerst met 1 verzameling.

Wijs met de aanwijzer een naam van een verzameling aan en klik op de vervolgkeuzepijl om het menu te openen. Selecteer in de vervolgkeuzelijst Naar prullenbak verplaatsen. Als u een verzameling in de prullenbak plaatst, worden alle items in die verzameling ook naar de prullenbak verplaatst. Ook items die zich in meer dan één verzameling bevinden worden naar de prullenbak verplaatst.

Als u de verzameling wilt herstellen, gaat u in het navigatievenster aan de linkerkant naar Prullenbak. Vanaf daar selecteert u de gewenste verzameling en kiest u In documentenlijst terugzetten in de menuopties. De verzameling wordt hersteld naar Mijn verzamelingen en alle items die in de verzameling waren opgenomen, worden erin teruggeplaatst.

Klik op Prullenbak leegmaken om alle items erin definitief te verwijderen. U kunt ook afzonderlijke items selecteren en klikken op Definitief verwijderen om ze uit de prullenbak te verwijderen.
Zo zou het moeten kunnen. I hope ;)

Ik heb de oorzaak gevonden denk ik. Bij instellingen blijk ik klippy toegang gegeven te hebben. Ik ben nog nooit op die pag geweest, maar goed. Allerlei wilde programma's downloaden blijkt riskant. Er had er een zichzelf tot home page ingesteld!
Maar ik kreeg nu antwoord hoe ik een verzameling kon verwijderen. Maar hoe doe je dat als je er een paar duizend hebt?
Ik heb nog wel een paar Gb's ruimte, maar stuk voor stuk duizenden. Is er niet een mogelijkheid gewoon alle verzamelingen weg te gooien?

Ik probeer op het laatste antwoord te reageren, maar kan op deze site niet vinden hoe dat moet. Is dat hetzelfde als Reageer op de vraag?! Dat doe ik dus maar.:(
In ieder geval. Ik ben 3 uur bezig geweest om de verzamelingen stuk voor stuk naar de prullebak te verwijzen. Daarna heb ik de prullebak geleegd. Ik kreeg de opmerking dat ze dan definitief verwijderd waren en of ik dat echt wilde. Ja dat wou ik heel graag zelfs. Was het maar zo. Ze staan er nog allemaal en ik kan ze (nog steeds) naar de prullebak te verwijzen. Dat ga ik dus niet nog een keer doen.
Ben ik nu gek, of Google? :-(

Nee hoor je bent niet gek. Google wel, maar ja probeer dit eens.
Berichten die in de prullenbak zijn geplaatst worden na 30 dagen automatisch door Google verwijderd. Als je dit manueel wil doen kan dit natuurlijk ook, maar bedenk dat je die berichten niet meer kan terughalen want dan zijn die definitief verwijderd. Maar dat wil je dus wel he.

In de linkerkolom kan je klikken op het label 'prullenbak' -> als je dit label niet ziet staan klik dan op 'Instellingen' -> tabblad 'Labels' -> daar kan je kiezen bij labels voor 'verbergen' of 'weergeven' -> zorg dus dat er 'weergeven' naast het label 'prullenbak' staat -> klik nu op dit label in de linkerkolom en klik op 'prullenbak leegmaken'. Is dit het.

Klippy me

Toen ik ze allemaal in de prullebak had gestopt, heb ik de prullebak geleegd.
Maar nu net ging ik nog even terug naar Google Documenten EN ZE ZIJN WEG!!! HET WOORD VERZAMELINGEN IS ZELFS WEG!!!!
Google is nu wel minutem bezig met iets te laden, maar mijn documenten zijn er en ik kan er gewoon mee werken.
Misschien ben ik iets te snel met mijn verwachtingen voor Google.
Ik ieder geval bedankt voor je reacties!
Vrgr
Joop

Maar HELAAS ze zijn helemaal niet weg! het laden duurt steeds langer! het zijn er weer meer geworden.
Maar het punt is niet dat ik niet weet hoe ik ze moet verwijderen, het punt is dat ik er een paar 100 in de prullebak heb gedaan en de prullebak heb geleegd, maar de verzamelingen verdwijnen gewoon niet. Ik heb ook de instelling van dat synchroniseren met Google documenten verwijderd, maar dat heeft ook niet geholpen. Het blijft allemaal doorgaan!!!!! Ik overweeg nu een nieuw account aan te maken, want ik werk eigenlijk alleen met een gedeelde agnda van iemand en een aantal van zijn gedeelde documenten. IK MOET HIER VAN AF!!!!!!!!!!!

Ja dat kan ik me helemaal voorstellen. Laat het maar eens op zijn beloop en maak inderdaad een nieuwe account aan. Zo is het ook niets. Jammer dat ik je niet verder kan helpen. Zelf gebruik ik ook intensief documenten in Google. En wat je zegt dan is het beter als je alleen een agenda deeld en wat documenten. Nu ben ik benieuwd of over 30 dagen je prullenbak leeg is.

Nog een ding als je via Internet explorer (inloggen) werkt is er dan misschien nog hoop.
Of wellicht firefox. Echt ik snap niet hoe dit kan. Laat het over enkele weken maar eens weten wat het nog werd. Bedankt voor alle terugkoppelingen. :thumb:

Jij ook bedankt voor alle snelle reacties. In mijn nieuwe account, heb ik helemaal geen verzamelingen! Ook niet één! Sneu, he?
Hopenlijk blijft dat zo!
Vrgr
Joop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan