Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat hij de dag van de week ook direct wil zien in het systeemvak, zonder dat hij eerst de muisaanwijzer boven de klok moet houden.
Dat is wat TS bedoeld denk ik met 'terwijl de taakbalk niet wordt vergroot', smalle/laag en hoog taakbalk.Als het gebruik van kleine taakbalk knoppen aan staat zie je alleen de tijd.
Als dat uit staat zie je datum en tijd maar is de taakbalk dubbel zo hoog.
Is dat progje toevallig 7+ taakbalk Tweaker?ik heb hiervoor een progje gehad maar door een crash ben ik dat kwijt geraakt.
Ik ken T-Clock niet, ik gebruik ook zo weinig mogelijk 3rd party progjes en/of appl.https://www.chip.de/downloads/T-Clock_36614410.html
Even opletten, de downloader vraagt je ook om dingen te installeren die je vast niet wil hebben.
Nergens in het Window klikken dus, alleen op de knop Next rechts onderin het venster.
Ja, dat wist ik.Dat berichtje was dan ook voor TS bedoeld.
Even opletten, de downloader vraagt je ook om dingen te installeren die je vast niet wil hebben.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.