klok

Status
Niet open voor verdere reacties.

paul01

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 nov 2004
beste mensen
ik zit met een heel raar probleem
ik begin bij het begin pc draait op ME
sinds zomer 2004 zit ik met dit probleem als internet aan staat loopt de klok terug en is pc enorm vertraagd
heb het al met meerdere windows geprobeert tot xp aan toe maar het probleem blijft
van alles al geprobeert format c:/u
niks mocht baten nu heb ik moederbord verandert nieuw geheugen nieuwe cpu kortom bijna nieuwe pc en nog doet het probleem zich voort ook al van ip adres gewisseld van kabel naar adsl echt niks helpt batterij al weer vernieuwd!!!! wie heeft de oplossing misschien mijn dank is enorm want het begint behoorlijk te vervelen
ps:ik zelf zat te denken om harde schijf te low levelen maar men zegt format c:/u is net zo goed en oh ja drie virusscanners op de pc los gelaten gebruik firewall
geen virus wordt gevonden

nee dat doet hij dus niet het is radicaal 5 uur vroeger en pc zelf is enorm vertraagd de cursor beweegt amper meer en spyware is het ook niet want bij format c: /u verwijdert hij alles dus ook echt alles niks blijft staan van de oude gegevens en dat is al verschillende keren
gebeurd en ik heb ad aware en spybot al los gelaten maar beiden vinden geen groot probleem en wat ze vinden kan ik verwijderen en het probleem is er nog steeds in ieder geval bedankt voor deze bruikbare tip
ik hou deze pagina in gedachten die je aan geeft
:thumb: :thumb:

Laatst bewerkt:
yes yes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
het probleem is opgelost geloof of niet maar toch is het de waarheid
probleem was:
het volgende ik heb een telefoon naast de pc staan je zou zeggen niks mis mee
nee klopt ook maar nu komt het rare voor een telefoon
is ook aansluiting nodig en die lag onder buro op de
grond en na lang nadenken en klungelen met dit probleem zet ik de pc op een ander buro neer waar geen telefoon staat nu komt het is voor mij ook een ongeloofwaardig iets maar de pc is weer back in town
geen achter lopen geen vertragen meer hij is de oude weer ik denk dat het te maken heeft met magnetische velden van telefoonkabel en de pc
maar maakt niet uit hij doet het weer
ik zou haast met de pc in een spiritueel programma kunnen dit heb ik nog nooit meegemaakt hoor

:thumb: :thumb: :thumb: :thumb:

Laatst bewerkt:
even voor alle duidelijkheid de pc stond boven de telefoonlijn van de telefoon dus niet bij aansluiting
sorry misschien een beetje raar of verkeerd uitgelegd
en is gewoon een huis/tuin en keuken aansluiting niks bijzonders aan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan