kloksnelheid is steeds heel laag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gokhan1991

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2007
Hallo ik heb een AMD athlon 64 x2 dual core 4600+ maar normaal gesproken moet de kloksnelheid op 2.4ghz zijn maar die is steeds op 1 ghz hoe kan ik dit verhogen om steeds op 2.4 ghz hebben en dit is een 4600 moet die dan normaal gesproken de kloksnelheid op 4.6 ghz staan???

Zet Cool & Quiet in de bios uit, de proc wordt gewoon teruggeklokt bij laag gebruik, enne, het is een 4600, dat is alleen een nummer, om deze te vergelijken met een Intel, heeft niets met de frequentie te maken, die is 2,4gHz.

Zet Cool & Quiet in de bios uit, de proc wordt gewoon teruggeklokt bij laag gebruik, enne, het is een 4600, dat is alleen een nummer, om deze te vergelijken met een Intel, heeft niets met de frequentie te maken, die is 2,4gHz.

in de bios kan ik cool & quiet niet vinden staat er waarschijnlijk niet op

ok nu staat die steeds op 2.4 ghz op ff op energiebeheer op thuis/kantoor gezet en opeens ging die stijgen naar 2.4 ghz die was eerst op engery star ingesteld maar kan er nu iets kapot gaan aan me proc ff te warm worden moet ik nu andere koeler kopen

doe ik ook steeds blijft continu bij 40 graden maar kan me proc kapot gaan bijv omdat er teveel stroom op zit

In het bios staat waarschijnlijk de instellingen voor je processor op automaat, stel deze handmatig in volgens de specificaties van de fabrikant. (Vcore, FSB en meer ...)

In het bios staat waarschijnlijk de instellingen voor je processor op automaat, stel deze handmatig in volgens de specificaties van de fabrikant. (Vcore, FSB en meer ...)

heb gekeken in de bios maar staat er niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan