kloksnelheid

Status
Niet open voor verdere reacties.

melvinvdb

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2004
ik heb een probleem op me laptop met de processer want volgens mij moet ik er veel meer uit kunnen halen het is zo een intel cerelon processer 1500 mhz maar hij geeft de ene keer een kloksnelheid aan iets in de 400 en andere andere keer 791 en dat veranderd ook nog weleens zie bijlage wat kan ik hieraan doen of hoort dit zo ? alvast bedankt

maakt het misschien verschil tussen als je hem op de batterij laat lopen of via netstroom? Bij laptops is het namelijk soms zo dat hij op moment dat hij op batterij loopt minder snel is dan op netstroom, om de batterij te sparen.

sterker nog ik trek de stekker eruit ik kijk naar kloksnelheid en ik zie dit: zie bijlage
oftwel het veranderd steeds want laptop is niet uit/aan geweest

Bijlagen

• kloksnelheid2.jpg
    kloksnelheid2.jpg
    61,8 KB · Weergaven: 23
Had dit op mijn laptop ook is P3 1000 Mhz maar stond iets van 733 o.i.d. Sinds vorige week SP2 UK erop en raar maar waar nu staat ie op 996 Mhz.
Maar of dit nu alleen INFO is of dat ie werkelijk op die snelheid draait ja dat zou ik best willen weten.
Oh las topic maar half even lader eraf gegooit en nu 727 Mhz, Dus blijkt " power " afhankelijk.
Terug er in weer 996 !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan