klopt dat 4 verbindingen aan???

Status
Niet open voor verdere reacties.

pipoenmamaloe

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2003
Hallo,

Ik vraag me af klopt dat, ik heb adsl van planet met ethernet-modem en er lopen automatisch 4 verbindingen mee.

Het zijn:

2x 1394 verbinding (netwerkaart en netwerkaart #2#)
1x lan verbinding (realtek....fastethernet....)
1x mx stream (naam zelf gegeven)

Als ik die 1394-ers wil verwijderen maakt hij ze zelf na opstarten weer aan er staat nu al 8 en 9 achter zoveel keer heb ik ze al geprobeerd te verwijderen.

Wie kan me vertellen of dat klopt of heeft als het niet klopt DE oplossing voor mij???

Bedankt vast

klopt niets aan doen

1394 is een kleine aansluiting achter je pc lijkt op een ronde usb (firewire)
lan is je netwerkkaart
en dan je inbelverbinding voor mxstream

Bedankt dan is dat duidelijk.

De reden dat ik het vraag is omdat ik bv van bepaalde album sites met setups en anti leech niet kan downloaden.

Ik dacht misschien ligt daar het probleem.......niet dus.

Maar als iemand me daar mogelijke oplossingen voor kan geven GRAAG!

Die 1394 verbindingen kan je op 2 manieren verbergen:

1. Schakel ze uit in Netwerkverbindingen
2. Haal het vinkje bij "laat icoontje op taakbalk zien"ofzo in de eigenschappen van de verbinding weg.

De reden waarom de anti leech progjes niet werken kan aan een firewall liggen (ZoneAlarm, NIS) of aan het ontbreken van de Java Virtual Machine. Die kan je hier downloaden.

Geplaatst door Lekkere Kwal
Die 1394 verbindingen kan je op 2 manieren verbergen:

1. Schakel ze uit in Netwerkverbindingen
2. Haal het vinkje bij "laat icoontje op taakbalk zien"ofzo in de eigenschappen van de verbinding weg.

De reden waarom de anti leech progjes niet werken kan aan een firewall liggen (ZoneAlarm, NIS) of aan het ontbreken van de Java Virtual Machine. Die kan je hier downloaden.

Hallo "lekkere kwal",

Bedankt voor je tips maar het maakt niet uit of ik mijn firewall uitzet of niet.

En over dat java vm die heb ik inmiddels al 3 x opnieuw gedownd en geinstalleerd maar nog steeds niks helaas!

Maar als er nog meer ideeen zijn hoor ik ze graag.

Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan